MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

.....................DÖDEN........................

Kategori: Allmänt

Igår fick jag reda på att en bra vän var nära döden förra veckan. Jag har misstänkt att nåt har hänt för det sista jag fick var "I LOVE U" sen helt tyst. Efter massa sms fick jag till slut svar. Hon försvann sen
kom tillbaka. Jag är inte redo. För döden.Är för ung. Man tar alla för givet. Men livet kan ta slut på en sekund. ¨
...och jag vill inte ha ovänner mm....tänk om nån dör o jag hann aldrig säga ett "förlåt"
så jag vill vara neutral med de som inte gillar mig. SÅ jag slipper få ångest.
Visst finns det några som "hatar" mig,men det betyder inte att jag hatar de?!?!
Jag hatar knappt någon. Meningslöst.
OCh UNGERN drar vi till snart igen...Om man kör en sak 2ggr blir det tradition 3e gången då?
Vi drar precis som förra året. I mars/april..typ 4-7 dagar. Vi två.ska ragga på...hahah
Skitkul. Och jag vet att det blir av. Ingen bangare där inte. Funderar på att gadda mig där i stället?!?!
//4013

Fan vad kaffe kick jag har..herre..dricker jag för mycket blir jag lycklig..Hmm..
och idag ska jag köpa min DOLCE GUSTO!!!!!!!!!!!!!
Hittade en för 400kr på Blocket.Han bodde långt härifrån så den fanns kvar. Frågade om han ska mot Gbg o d ska han ikväll. Fan vad nice...400kr e nada fäör den. De går ju för 1000kr beg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: