MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

ÄNTLIGEN

Kategori: Allmänt

e nyår över...fortfarande:)
Idag var man hemma.Jag försov mig..ORDENTLIGT. vi vaknade 10. Jag skulle till skolan 8.30. Happ...o Sessan till dagis 8.Happ. det var bara o ringa o säga att vi e hemma.Så hela dagen har vi bara myst.
Sen kom hennes pappa,hon visade honom hennes nya rum. Som TOMTEN fixat:) A.K.A. mamma...
Och i morse i sängen tittar hon på mig "mamma...har du fixat detta?" pekandes på översängens brädor. "Va? Nej..d var ju tomten ju?" sa jag
-Men...du sa ju det i telefonen...
Jädra unge...måste hon höra allt man säger?!?!? Efter att de åkte åkte jag till AF och lämnade in min ansäkan till utbildningen jag ska gå.Den börjar i februari...Nervös e jag.Hoppas jag kommer med. Blir ju massa tester,psyk,fys mm.....Men jag SKA!! och jag slipper ta lån och slipper betala för det. Fan vad jag hoppas.Sen ska jag jobba på en flygplats.Har iofs redan sökt för ett tag sen:):)
Sen åkte jag till en del affärer,sen blev jag bjuden på middag hos Löven. Alltså en löv. Ja,jag har skrivit om honom en del innan,men nu ändrade jag namnet. Det är en av mina äldsta killkompisar. Firar ca 14år ihop. Så jag fick mat. Herre vad gott det var. Sen var d Fejjan som gällde för honom. Som för alla andra.FAN vad jag e glad att jag inte har facebook.En låtsasvärld.  Vill man se vilka ens riktiga vänner är-då ska man hålla sig borta i några veckor därifrån. DÅ ser man vilka man har. För nej,ingen har 50000 vänner utanför facebook.INGEN.Man har några.Jag har ca 10-15 som hör av sig. De kallar jag VÄNNER.
Och man känner sig fri och inte stressad längre.Skönt.
Efter Löven pantade jag burkar som jag fick i julklapp i Landvetter. Låter kanske bonnigt,men d var iaf 70kr ca. Vad gjorde jag med de? köpte så klart en present till tösen...För jag handlar knappt nåt t mig...d e henne. Det blir ju så...
tofflor o ett pack cigg t mig.
Sen hem. Blir även bjuden på Tapas o ölkväll på onsdag.Very nice. Min gamla chef som saknat mig.Naaw
Sen kanske jag möter Löven senare eller till helgen. Blir nog till helgen.Ska träffa Jess på fredag oxå.
Annars e d en lugn vecka. Jag tar d lugnt.
Ska även gadda mig....i slutet på februari. Hemlig ort o plats:)
Göra om ryggen,gadda armen o nåt mer. vill gadda massa..Benen:)
Vill bli kär,känna fjärillar i magen. Kan ju inte....Eller ja....Kan kan jag ju,och har ju varit där.Men han e ju borta...
Och visst,jag umgås med nån som älskar mig mer än något annat...har han gjort länge. Och jag mår dåligt för hans skull,för jag kan inte ge samma tillbaka. Men jag trivs...som vi har det,och det gör väl han med.För han får ju vara mig nära. Men det känns ju fel och falskt. Fast falskt är det ändå inte,för vi pratar om detta ofta,han vet vad jag känner o tycker. Han känner mig väl,och kan ta mig för den jag är.En idiot,en rolig idiot som säger vad jag tänker utan att tänka till innan. Det där som får en del att sticka från mig.
Men men....jag vet,jag vet...jag e dum.Men nu e d ju så d e. Och imorn kommer han o d blir t att ta d lugnt,mysa,kolla film. Vi tar d lugnt som fan. Jag vill inget annat heller.
Stör mig på jobb,pengar mm i hans liv bara.Inget ork till nåt,fast han har så många möjligheter.Han e kille,och det finns massa "killjobb"..för tjejer e d skillnad.Och utbildningar för killar,gratis finns d ju massor. Svets,snickare,hantverk mm
Väldigt få som e för tjejer...d e väl sjuksköterska.WOW.
Men ni fattar...dock tog jag en "kill"utbildning,som inte innebär massa lyft. Jag e ju tjej.
Den innebär körning,kontroll,stående mm
Jag e på väg..På en lång väg.Men jag e där:)
Ser fram emot skolan imorn. Sitta o dricka kaffe o garva med läraren. Konstigt att säga lärare till nån som e 5år yngre än mig själv.Men han e snygg o fattar min humor!!! D E ETT PLUSS!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: