MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

OROLIG

Kategori: Allmänt

Messat en massa t mammas gubbe.Inget svar.Leveransrapport får man iaf.
Så läser man att just i Hughada hände det en olycka idag.3 pers dog. 3 turister.
Mitt hjärta höll på att dö ut. jag svettades.Kunde inte andas.Men de var inte svenskar.
PHU.
Flera skadade.Men de var inte heller svenskar. Herre..jag är nojjig iaf.
Väldigt nojjig.
Idag var vi hemma. SOv hela dagen...eller vilade. Hon e lite sjuk så.Orkeslös.
Jag har städat,lagat mat. Imorn ska vi till stan o hämta frukost.Sen chilla lite.På kvällen drar vi till Landvetter. Hon har inte feber o verkade piggare på kvällen. E hon sjuk imorn e.m. stannar vi hemma.
Men d e så gott....så sällan jag o hon delar soffa o bara latar oss framför filmer.Händer aldrig.Så d har varit myspys. Tog ett bad där vi hade munprutt tävling.Haha:)
Nu ligger jag här,ätit 1l soppa (ovanligt)
Morotssoppa.Helt frälst.Kommit på den helt ensam.Jag e bra ibland.
Åh,längtar t imorn,sen lördag kommer andra bästisen,men längtar mest till tisdag kväll.Då blir d Landvetter,o krama om mamma.Jag e chaufför.Blir lite jobbigt med tanke på att sist jag skulle hämta nån där sent krockade jag.Så den vägen kommer nog att göra ont att köra på./4949

Kommentarer


Kommentera inlägget här: