MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kul Alla Hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Skulle hämta Berget-en kille jag lärt känna.
5min innan tog jag ett tuggummi.
Och i den fastnade min FYLLNING. ena tandens hela fyllning. SÅ där satt jagmed ett stort hål i käften och tungan skärs i tusen bitar snart.
Frågade honom om jag fick ta snabblim o limma tillbaka fyllningen. Fick jag inte...:)
Sen hem för Thomas Cook (flyget)e sent.
Jaha...1h försenad. Synd om de. Där var de,i 25C värme och kommer hem till detta.
Till DET HÄR...SNÖ...kaos,halka
För att inte glömma att nämna,när jag körde hem Berget var jag mm från att krocka. Chocken sattes in och han lugnade ner mig med att säga "det var inte ditt fel,för du är för underbar för det"
Hahahahah...d var en rolig resa. Killen e för gammal för mig,men beter sig som 12.
Retade mig hela vägen hem, och när jag klagade över tanden nöp han mig som fan i benet. Jag undrade varför.."Nu slapp du tänka på tanden iaf"
Jo...hehe...smart:) Ne,men han e rolig. Ser btw ut som 25.
Ne,diska lite granna o sen dra. Vill dra nuuuuu,för jag vill hem nuuuu...hatar att köra i detta väder..HATAR!!!! Fasar som fan. Hjärtat har bankat hela dagen av ångest.
Av ren 100% ångest. Lite för att jag ska köra olycksvägen,där jag krockade 2010.
/5071
Skrev ett grattis till Lassie...tror inte han bryr sig nånstans dock:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: