MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Shootgun

Kategori: Allmänt

Då har man pangat idag. Med nervskada i ryggen fixade jag det.
Sittandes och ståendes,och jag prickade det mesta. Var fan stolt. Sköt älg för första gången:) Prickade 1 som var 100% bäst o ett som var ganska OK.
väldigt snällt gevär
Sen hämtade jag tösen,handlade mat,lagade mat (inkl 2kg !! jordgubbar-29kr coop)
och sen fick man massage av henne:)
Jag har nu legat i soffan i några timmar. VÄRK o ont. Imorn gör vi nog NADA.
Såg fram emot ett fint besök hos min pappa med tösen. Men jag har ju körförbud och ingen vill hjälpa mig med d lilla som ska göras. SURT som fan.
Ser iaf fram emot mer skjutande. Eller massa:) Fri tillgång,d e nice. Eller inte jag då,men han.
Nu vill jag bara sluta ha ont,sluta vara hes,sluta vara trött o ha sommar!!
6865

Kommentarer


Kommentera inlägget här: