MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Back in my hood

Kategori: Allmänt

Haft en super vecka...för bra. Torsdag var jag ute med några,fredag me o lördag var jag på fest.Tog bilen dit,men jag fick ett för stort välkomnande så jag stannade kvar,hade kul o sov över. 3 brudar(varav 2 jag knappt känner) rusade fram o gav mig kramar o pussar...Som vanligt ....haaha....vi hade skitkul. Mexikansk tema.
Igår kom jag hem sent. Körde en kille från festen till centralen sen hem och sova.Trodde jag.För jag sov inget på hela natten.Killarna snarkade som en bomb.
Men ne,väl hemma blev jag tjatad på..."kom o träffa oss,du får 2 öl" efter 2h övertalning gav jag migl Jag gick dit. Och hade skiiitkul....Sjöng som ett as.
Helgerna framöver e fullbokade. Flera som håller på att göra slut oxå. Jag känner mig som en psykolog för alla. Men jag e ärlig och tycker jag att folk ska göra d,ska de göra d.och d brukar bli så. Hatar att se par bråka hela tiden. Många passar bättre som vänner.Så e d.Lycka e bättre än olycka.Och jag vill ju att folk ska må bra o le. Och alla de håller med. Det e inte jag som tvingat in mig i deras problem,mer de som litar på mig och anförtror sig. Det är ju de som kommer till mig.
En kompis ville även ta livet av sig under veckan. Vad gör jag? Slog henne på käften o bad henne kolla sig i spegeln. Hon är en brud man inte ska bråka med,ge sig på. Men hon har stor respekt för mig så d känns bra. Men jag ångrar inte att jag slog henne.Hon blev glad. Märkligt nog..Nån lyssnade...Jag går ut för att ha kul,inte för att höra på sån skit. Förlåt,men jag har varit där,med alla de tankarna. Och jag skulle inte gå ut och ha kul om jag nu inte ville leva. Men till slut hade hon kul.
En gammal kompis tjatade på mig att vi ska ta en öl om 2v. Ser fram emot d. Inte setts på 1år nästan.
Kul!
Imorn blir d film,kanske onsdag med. Lördag e d kräftskiva med 25pers. Kul att jag tillhör 2 gäng på riktigt nu...Lät lite roligt.Men d e så....de vill alltid ha med mig. Även festen jag var på i lördags...d ska vi göra om. Vissa fick en helt ny bild av mig. Den där galenpannan som alltid skrattar o drar idiot skämt. Träffade en kille där med. Men han bor lååångt häårifrån och dessutom så är jag nunna.En nunna som e lite småkär o lever med ständig halsbränna.
Imorn blir d järntorget på dagen...Kanske kan passa på att besöka gamla chefen?! Hon ska bjuda ut mig på middag o öl som födelsedagspresent.Whohoo..NICE...Ser fram emot d. Och en annan ska bjuda på bio.
Ne,livet e bra samtidigt som den inte e...Känner mig osaknad för några.Vad vet jag...Replaceble
Ätit massa Tzaziki o grönsaker. Trött som ett as.Kan ju inte sova sen länge.Och imorn ska jag på ett stort möte.Nervös och ont i magen. Mycket nu framöver. Hoppas på landvetter på fredag o högsbo under veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: