MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

VAGN

Kategori: Allmänt

Idag blev d ÄVENTYR,med stort Ä.
Vi åkte spårvagn och massa buss. Fixade tandläkaren,sen vandrade runt i femman. Haft skit kul. Tjötfian fick väl folk panik på men mest med ett leende. Sen hemma lekte vi som fan..Och massa kramar fick man. Det gjorde gott. Satt på vagnen och pratade om tösens pappa när han plötsligt ringer. De fick prata lite sen är Sessan helt tyst..."han vill inte prata med mig"
Hmmm,tänkte jag och tog över luren...Exet skrattade lite och sa "hon säger inget"
hehe...ne,jag vet...hon kan sitta med telefonen i handet och bara le,men prata? nej...d gör man väl inte i en telefon?
hehe
Imorn e d dagis,sen fixa massa annat sen e vi lediga. Blir städning o mingel. Blev ju ingen filmande idag.
Snart kanske jag o Daniel ut o vandra i natur och ta fina bilder.:)
Sen så hoppas jag att Tallin blir av den 5 dec.Kan se oss alla där..ha skitkul.För man kan ju inte ha tråkigt på en kryssning? Aldrig haft.Går d ens?nä..
Ändrade mitt status till Upptagen på fejjan..Hmm...en person blev iaf väldigt väldigt ledsen..."Vill att du ska vara lycklig,men jag Älskar dig iaf"
Fast d hela e bara lite på skoj. Varför vet jag inte...hade väl tråkigt..haha...för inte kommer väl jag att finna mig någon...gett upp det där ju.
Vet vem jag vill ha,vad jag vill ha.Och det kommer ju aldrig att hända. Men jag försöker att inte tänka på det. jag lever för dagen.Och just idag har jag haft en bra (men trött) dag.
Och jag stör mig mer o mer på killar som e otrogna sina tjejer som älskar deras killar,som de aldrig skulle tro e otrogna, plus killar som e upptagna som raggar på tjejer. Vet..tjejer e inte bättre...MEN killar e mer såna än tjejer iaf. Varför? Vi tänke o kännerr!! Killar..... e bara kåta..
Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: