MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Piece

Kategori: Allmänt

Fredag blev det en tripp till Slottskogen sen iväg t Landvetter. Vi lekte,åt god mat o hade d trevligt. Freddan tjatade om en film som skulle vara såå bra så han åkte till affären o köpte den.Kom hem o somnade efter 5minuter medans vi andra fick se filmen-som skulle vara sååå bra-som sög till max.Så vi stängde av och redan vid halv 12 var jag i sängen.Lekte WF som alla andra.
Dagen efter sov jag LÄÄÄNGE...vaknade 11.30.Herre...att ingen väckte mig.Eller jo,ungarna kom ner och hoppade på mig.
Sen tog vi en promenad till centrum o handlade lite gott. Sen åt vi mat,busade och vid 20 åkte vi hem. Läste sedan i tidningen att just då jag drog dödades en man på vägen.Just där.
Hem och sova. La mig tidigt. Söndag kom Mir över. Sen Janne. Jag lagade mat och var hemmafru åt 5 pers.Var helt slut när alla gick.
Måndag morgon lämnades tösen.Jobbigt. Hon ville inte:( Mamma mamma mamma.
Sen hem o sova. Tänkte sova hela kvällen men så fixade vi en spontan tjejkväll hos mig ist. 3 tuffa brudar som gillar att höras o synas. Sen gick vi ut o hade kul. VinDrinkar,öl o shottar. Såg mannen jag älskar i hjärtat.Men sa inget. Efter stängdax blev d Babar,med hela personalen. Blev skojbråk mellan mig o chefen som vanligt.Kastade en massa papper på varandra.Haha...Sen fick jag åka taxi hem. Flera som bor här så jag fick åka med.PHU..slapp jag gå hem. Väl hemma la jag mig och grät..MASSOR....för HAN....den där som min tös jämt pratar om..Jobbigt..Skickade ett mess eller två...men inget tillbaka.Jag orkar inteeeee mer...lägger neeeeer.
Jag försöker för vissa säger att jag ska,men för vad? hmm...
Nu blir d softa lite...sen träffa vännerna:)
Vill bara vara hemma o lipa vidare dock...hinns nog med.Haha
Har bestämt mig för att göra större pattar nästa år!JUPP
För min egen skull ja....min kropp,mitt val. Kände lite på mina pattar igår o visst,de e faktiskt snygga....börjar tro killarna där.Fasta o fina:) men för små för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: