MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

LERNIA

Kategori: Allmänt

Blev massa spårvagn varje dag förra veckan. Haft full upp med att bara åka och gå. Ochhon "Jag orkar inteeeeeee...Jag är gammal" 3,5år...Lata fan. Lik sin mor...Haha...Fredag ringde han ÄNTLIGEN....Bilen var klar.JIHA..VI kom dit vid 3,och jag ville inte hem. Ostädat och massa disk. Jag låtsades vara 15 och hittade på en ursäkt för att slippa åka hem .
"Sessan..vill du åka till Buslandet?"
Klart hon ville...GÖTT..slapp vi åka hem t skiten.Kommer in på buslandet och hon bara står där medans alla barn har kul. Hon vågade inte leka själv och inte göra nåt...Så jag introducerade henne för d mesta och efter 1h (Ja,1 helt timmes passande) så kunde hon slappna av och leka. Jag satt i telefon på stolen och pratade med en gammal vän och skrattade.Haha...som vanligt.Tösen hade kul iaf:) Sen åkte vi hem. Och städade.
Lördag blev det mamma.Nu äntligen förstog tösen vem min mamma är. "Din mamma är min mormor" BRAAAAa...men pappa o farfar...ja,d det går inte riktigt in än.
Jag åkte hem och fortsatte städa sen iväg och hämta Ray,Izza o Mattis. Sen kom Ruby och Nikke. Förfest. Hade skit kul.Vi lekte lekar och skrattade. Fast en person drog ner mitt humör ganska mycket,så jag blev väldigt irriterad. Sen blev d stan.Ganska sent.Bråkade med vakten,för andra gången. ojojoj....
Tror dock att de flesta är på min sida.Tyvärr är vakten inte bara en vakt utan ägaren.Oups....
Mitt vipkort är iaf borta.Han kastade den. Happ...Mötte upp en kompis och drog hem och pratade. Sov länge,sen hämtade tösen och käkade hos mor.
Måndag var det dagis och ett farväl av Sessan. jobbigt varje gång.Sen blev det bara till att åka hem och vara. Jag sov och chillade. Igår blev det utegång.Jag skakade för att jag var rädd.Rädd för att jag skulle vara portad. Men vakten som var där då gav mig en stor kram. Haha... Jag skulle inte vara ute länge...TJENA...kom hem vid 6. Först blev d massa tomult på krogen. Msassa gråt,bråk,glas i gilv,blod mm...Alltid ska d hända saker på vardagarna. SÅ vi fick trösta och finnas där. Men JAG hade skitkul iaf,ihop med de andra, sen gjorde jag bort mig på McDonalds,snodde ballonger,dansade och underhöll. Mötte en gammal vän på Babar. Kalle.Länge sen...Och hon gav mig massa kramar o sa hur mycket hon saknade mig. Happ...Vad ska man säga...KUL. Hon följde med mig hem och vi delade säng och värmde varandra.Ja...d e liiiiite kallt i min lägenhet. På kvällen åkte jag till Partille och hämtade en cykel till tösen.Julklapp:) Blocket är bra.
Imorn blir d förfest,sen på fredag ska jag och Maria ställa upp en del saker som vi ska sälja på loppis. Så på lördag blir d försäljning. Allt för pengar,så min bil kan fixas helt. Den är inte helt klar. Handbromsen måste fixas,sen behöver jag inte tänka på bilen på några år. Skönt att bara vara hemma idag. Chilla. Orkar inte gå ut. Stekte ägg,åt nudlar och kollade tv. Nu kanske jag sak lägga mig ner och sova. Om 2v ska jag börja på Lernia oxå. Är ganska skeptisk. Just där det hela ligger...där har jag varit en gång,för många år sen. Söka jobb kurs. Meningslösare saker finns d inte. Och jag VÄGRAR om d e samma sak denna gången. Satsa pengra på utbildningar,kurser ist för denna meningslösa dagis.Man sitter där och surfar i 8h. WOW. Varje dag. Helt meningslöst. Och jag har gått sånna kurser massa gånger. TYvärr lär man sig NOLL utav det hela.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: