MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kruka

Kategori: Allmänt

Igår natt råkade jag skriva till en tjej...som jag inte pratat med på ett tag.Det visade sig att de skulle till vattenpalatset idag. Dit eg jag skulle dra denna veckan. Och eftersom jag har massa fri biljetter tänkte jag vara sjusst o bjuda med de. Så vi åkte dit.3 vuxna o 3 barn. Jag,min tös o Jess var badkrukor nr1. Men jag o tösen klarade iaf av varmbassängen. Satt mest o fikade typ.
Var där i 4h. Tiden gick väldigt fort. Och herre vad folk. Det e ju lov så...
Stör mig ändå på ouppfostrade barn...USCH!!!!Eller mer deras föräldrar som inte säger till,säger ifrån utan låtsas som ingenting och inte bryr sig.
Imorn blir d ev lunch på stan med Janne,köpa nudlar,och kanske slottskogen. Fredag e d Landvetter..OCh eftersom jag då inte får barnvakt t helgen funderar jag på att stanna där hela helgen.Promenader till centrum o sjön varje dag skadar inte.Sånt man gör ute i byarna..haha
Just betalat räkningarna.Väldigt roligt d där.Och snart börjar jag min utbildning oxå.Omställning som fan.
Som varje dag har jag fått ångest inlägg o sms,om att jag är underbarast,varför vill jag inte ha honom mm....Jag försökte ju iaf? Åh,han e ju underbar,men jag behöver verkligen en man och inte en pojke. En som är självständig och har skinn på näsan. Samtidigt så är jag förvirrad, skitzo över män,så jag skiter i vilket.FORTFARANDE
Nästa vecka blir d massa möten,chips smakning,öl på 2112 o Kellys.Komma bort från stan.
Och vad jag vill göra sillisar....JAAAAA...o jag skaaaaa..!!!!!!!!!!!nästa år ska jag fan ha pattar!
och fler gaddar o piercingar.För nej,jag e fan inte gammal för sånt. Har tänkt enormt idag.Massor.Ålder är bara en siffra och inget mer. Det r hur man känner sig,hur man är som är viktigast. Finns massa 20 åringar som beter sig som 40 eller 10. 25åringar som beter sig som dagisbarn eller jätte vuxna. Allt handlar väl om vad man vill med livet och hur man hittils har levt den.
Nu e jag filosofisk igen...Sorry..o Gnatt..
Och jag behöver massa massage...har så ont att jag måste ställa mig upp ganska ofta o sträcka ut.
*miss u*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: