MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

AJ ÄM

Kategori: Allmänt

Haft en toppen vecka...där folk jag inte umgås med lngre plötsligt kommit fram o sagt att jag var saknad...Skönt att höra.
Varit ute med Jerry, sen Maria på fredag.Valand.Jag fixade in oss.jag blev full. Lördag kom Mary hit...hon köpte med sig massa dricka o ute blev jag bjuden på vad jag ville.Bortskämd e man..Fan vad sjusst. Men jag var snäll o tog bara 3 öl...:) Hennes mening: Jag bjuder,jag har ett bra jobb,min man med,jag kan inte ens föreställa mig att vara ensamstående
Fredagen:
Inte min dag: Hade 756kr på kontot..Visste att min tandläkarundersökning idag skulle kosta 695,minus de där 300 kr jag ska ha rätt till. Kommer dit och enligt datorn finns jag inte.Hmm..OK:Sen ville läkaren ha en extrabild på en tand,o bilden såg exakt likadan ut som den som ingick i priset.Extrakostnad:60kr.Japp.Tillbaka t kassan,fortfarande finns jag inte i datorn.Så jag fick fint betala hela altet.760kr..Kollar kontot:1kr kvar.Japp.Åker till Försäkringskassan för att fråga vad fan d e frågan om,o då är det storbråk mellan receptionisten o en gammal gubbe som inte ville ge sig.JAPP."Bara inte jag får HENNE" tänkte jag...o klart jag fick...bad henne snällt att lugna ner sig. Hon kolladce upp mig i datorn o klart jag finns med.Så hon undrade vad d var frågan om och tilla att tandvårdsenheten strular,därav allt detta. Och var e mina 300kr?? ja,jag får åka tillbaka till läkaren på måndag o klaga...fast enligt de e d F.kassan som ska fixa allt.KUL DAG...jag dränker mig NU
(kop. från fejjan)
På kvällen var jag skit deppig...Maria 1 frågade om jag ville med ut..jag hade ju 1kr...JAPP..men jag skulle få 2dl sprit,och därför fixade jag in oss två. SOm tur e kom jag ju på att jag har kontakter,som jag alltid glömmer bort. Vi hade skitkul.
Stannade kvar tills stängningsdax.
Lördag:
Sov till 16 ca.
Gick upp vid 6,tänkte bada eftersom en kompis skulle ju komma över. Varmvatten...hmmm...var e den??BORTA!!Japp...då var d bara att sätta på spisen o koka vatten...SKrev på fejjan att d enda som behövdes var att proppen skulle gå. Och klart den gick.Tror alla fick sig ett gott skratt...Som tur var hann jag koka upp ca 40L vatten,så jag kunde bada:)
Sen ringer hon och säger att hon nästan e här.1,5h för tidig.Stress...
Vi satt hemma o pratade,drack lite sen dansade.Beundrar henne...Gift,har en bebbe men lever livet!
Och hon avundas MIG som kan göra d där oftare än hon. Vi skulle gå t rb.Hennes först gång.Hon var nervös..sen länge...Hon som hatar hårdrock.Men jag sa till henne att e hon med mig kommer hon att ha kul. Hon bestämde på vagnen att vi skulle till hard rock o vara med sina vänner efter en stund på rb.För hon skulle säkert inte palla d...SÅ FEL HON HADE..Plötsligt var klockan 3 o stängningsdax. Och hon tackade massa gånger för en skitkul kväll.SA JU D.
Jag var visserligen ganska depp innerst inne...Arg o besviken på en kille. Och det gick ut över en av vakterna.Dock var han inte så shusst han heller. Ganska ny,försökte vara "tuff". Men jag pallar inte sånt.Service yrke!!! Var glad o trevlig o inte "jag har muskler o därav vakt" sånt går bort. I fredags lärde jag känna en av vakterna på Valand Så jäkla underbar...Herre!!!Personlig o skit trevlig.
Igår söndag var jag allmänt depp...Låg hemma som ett kolli. Vaknade 14 idag.Hämta tösen o lämnade in bilen. Jag är så nervös.Över pris mm...Har 1kr på kontot fortfarande.Exet e skyldig mig massa pengar som jag aldrig får. Tack vare det har jag inga blöjor ens hemma. Kissar hon i sängen får han tvätta det hela.Så känner jag.Handlar om 300kr/månad. Och varje månad e d massa ursäkter. Jag fattar inte..Jag skulle ALDRIG kunna med ....bråka så här. Jag e ensamstående,utan inkomst.Ingen överseende. Jag som tycker att vi håller långsamt på att bli "vänner"..neutrala,men att man skjuter fram en så liten summa-för honom som har jobb,d e bara tragiskt.Respektlöst. Och jag mår dåligt av varje veckas smsande om MINA pengar.
Ne,nog om detta.Är bara så jävla ledsen....
Imorn blir d dagis sen kanske film..vet inte. E så anti allt o deppig o SKIT TRÖTT att jag inte orkar med mycket.
DOttern gav mig knappast ett välkomnande idag heller...Betedde sig som en 15åring.Men sen släppte det. PHU...och vi gjorde nåt vi aldrig gör..Åkte massa spårvagn. Hon såg ut som en afrikan som aldrig sett en spårvagn förut.Haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: