MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Bagel

Kategori: Allmänt

Bjöd Janne på lunch idag...Soup&Bagel-Södra vägen.Rekommenderar starkt!!!! Mycket god mat,fullt med folk o vilka trevliga personaler!! ojoj...Innan det var vi på stan en liten stund.Jag köpte piercing och under den korta tiden mötte jag 3 pers jag kände. 2 av de ville luncha med oss,men jag hade redan fixat maten,så...
Sen blev d lite biltur o glo runt. Sen hem o uggla lite.
Sen blev d Fråga Olle på Kanal 5..Kollade mest för att en av mina bästa vänners syster var med. Och plötsligt kommer MIN parkering,MITT HUS med i bildenl Jag fick en chock. Och efter det en del sms...Min bil var med i tv.1 par som knullade på MIN parkering.Herre....Ganska komiskt. Av hela Sverige..just här...Haha
Börjar bli vän med min gamla dejt-Björnen.Han saknar mig tydligen,så nästa vecka ska vi ses. Ha en nostalgi kväll. Hade vi första gången jag var hos honom.Herre vad kul vi hade.Gamla videos,whisky o bara vara.
Men vi bråkar för mycket-fast inte när vi ses,utan sms/chatt.
Går inte en vecka innan han tar bort mig från fejjan.Haha..
Imorgon blir d Slottskogen sen Landvetter vid 2 och eftersom barnvakt inte finnes funderar jag på att bo där hela helgen.Inte frågat än..:)
Men ska de inte iväg så finns d nog inga problem. Jag och deras källare...Sover alltid bäst där.Tösen med.Hon vet sin plats och där trivs hon kanon.
Laddat upp med massa jus hemma...hällde i en del doftolja i det smälta stearinet och nu börjar det lukta gott.
Städat nyss med,och spelar WF.Hatar spelet....Fastnar hela tiden...Pratar så klart om WordFreud. Spelet alla pratar om och som alla spelar. Och då menar ja ALLA.
Eftersom jag är ny så har jag inte fattat en del helt än,men det kommer.
Och ännu mera kärleksförklaringar på FB...ångest...Så fint,uppskattas som fan,men d e som d e.
Stockholm blir nog av iaf. Över en dag. Jag ska köra upp o ner på en dag.Vette fan om jag pallar.Styvfar e sjuk och mamma måste upp för att fixa en sak,och då kan vi inte sova över.Skulle hon aldrig klara av..Utan sin man...Herre..Hon e en diva hon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: