MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sova bort hela dagen

Kategori: Allmänt

Sessan drog till dagis tidigt i morse..hon skolas in.Och det går ikke bra...
Men men..sen kom jag hem och vid 9.30 la jag mig för att vila lite.....vaknade 15.40.(jag trodde grannen skulle väcka mig 12,men ikke)..SHIT..(jag drömde mina vanliga roliga drömmer..bla var jag med i en stor film,bakade nåt med exets brud,skällde ut min morsa flera gånger....haha...)..jag som skulle packa,städa,tvätta,vika....herre.....d var bara att ta ett snabbt bad o hämta tösen. Iväg o lämnade en väska till Addi,sen stan o växla pengar,sen netonnet o köpte en billig gps..
Som ska säljas så fort jag kommer hem. Har inte råd...
Hemma skulle man fixa o grejja....men jag fastnade framför datorn....men vid 23 tog jag ut tummarna ur röven o fixade allt,INKL matlagning för imorn på 1h...alltså vika 3 maskiner med tvätt,städa,diska o laga mat..På 1h...Superwoman.
Känns bra nu...Kappt packat nåt t mig..Allt e ju helt oplanerat..har inte hunnit tänka på d mesta.Jag tar med d viktigaste,sen e d bra. Dator,gps,nalle,kläder o pass...
Nu ikv har jag lekt lite med foto...Ett av mina största intressen...hehhe..ingen wow bild,men d e kul.
Fan vad nervös jag har varit idag....har fått en del lugnande ord....så lite lugn e man...mest orolig för biluthyrningen...och att resan ska gå bra för Sessan.Tänk om hon spyr,skriker,gråter,trotsar....herre..massa tankar...men men..tar med kudde,nalle papper o penna..så ska vi rita o rita.jag som är så flygrädd kommer att fokusera mer på att rita än hon..Haha...men men...
Hinner nog inte skriva mer nu...förutom att jag imorn ligger i ett fint rum med egen balkong,med underbar utsikt...
och antagligen spelar angry birds....HATAR spelfan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: