MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Rädd för detta

Kategori: Allmänt

Var rädd för detta...allt var trevligt ..allt var bra...tills för 30min sen...jag ligger här i min säng...mår illa,så illa att jag vill spy. Min egen mor....En mamma som ska stötta o finnas där...hon spyr ut ord som ingen dotter borde höra...Hon vet att jag har d kämpigt..o d e alltid då hon gör så hr...jag bad enne dra åt helvete.Nu vill jag bara hem..Ligger o gråter. Min dotter brevid...Inget barn ska se ens mamma / pappa gråta...men iblöand går d inte att undvika. Jag är så ledsen. Inget stöd..  Jag är en värdelös skit..som inte e bra på nåt....så har d alltid varit...fan vad ledsen jag  e....jag som nyss var så glad....jag o tösen log o skrattade..så kom de där meningarna...från ingenstans...
Så är det alltid..så har d alltid varit. Varför kom jag ens till världen för?? Jag duger ju aldrig? Inte för nån..vill bara spy....sitter i halsen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: