MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

NIce

Kategori: Allmänt

Hämtade AK 8..kom hem o drack vin o tjötade. Sen blev d Valand. Jag fixade in oss 2...tur att man har kontakter. Men d var inte så jätte spännande där..eller ja..lagom med folk. Sen drog vi till Rb..träffade massa jag kände. Blev bråk mellan mig o en jätte gammal vän...Suck..blev irriterad...löste ju sig men ja...han e sån.Såg Lassie oxå...lite jobbigt så....klart han e saknad...hans namn sas varje dag i Ungern...haha...min lilla tös.Hon hade med sig en leksak hon fick av honom..så d var ju "Nasse köpte den till mig" varje dag...sötnos.
Ak drog hem och jag stannade kvar med Paddan och några till.Köpte present till Atillos,som han fick igår...hehe...jag var fan tvungen.han var orolig för mig tydligen,för att jag försvann från facebook...Ne,igår var kul...som vanligt...Blev lite fullo bara...har inte druckot på länge o så åt jag inget igår...huvudvärk alabama
Ska sova lite till,sen får jag besök..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: