MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lärt känna mig själv

Kategori: Allmänt

För ett tag sedan lärde jag känna en kille...snart 24 år och pratar o diskuterar som en 50åring. Bakken.
Vi pratar ofta,djupa samtal. Och han påminner mig så mycket om mig själv....hur jg varit och kanske fortfarande är. Kloka ord som jag aldrig ens kunnat tänka ut själv.
Han är snygg,men inser d inte själv. Ser sig som tjock,fast han verkligen inte är det. Social,men vågar knappt träffa folk. Och ändå omtyckt.
Sånna samtal får mig att tänka till....Uppskatta det lilla liv vi har. Faktiskt. Ta vara på varandra och ta dagen som den kommer.
En bra sak han sa...Eftersom folk pratar med mig och gillar mig,kan det inte betyda mer än att man är ok...
Ungefär så sa han...Man borde väl ägna sig åt att inse ist för att tro tvärtom..
Ska kolla klart flygkrasch grejen på 4an..som vanligt...Fast denna gång överlevde en del:)
PHU

Kommentarer


Kommentera inlägget här: