MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

facebook

Kategori: Allmänt

Vaknade 9..tösen o mor drog t en shoppingcenter. Sa fint t henne hur mycket hon sårade mig igår....Hon bad väl om ursäkt på sitt vis...hon blev gsnska liten..Sen blev väl allt som vanligt...Suck för alkohol o familj...
Sen tog jag mig ett bad o sen drog jag iväg o hämtade en gammal kompis. Vi drog t Aushan..en ENORM mataffär...eller ja..kläder mm har de oxå.Allt e bara enormt här...gick runt i 1,5h o bara glodde. Vännen storshoppade. Jag köpte knappt nåt..bara lite småsaker t tösen.Barn kostar pengar...hehe
Kom hem vid 16...åt med familjen...mina mostrar typ....Sen skulle några till hit men de e på tävling så de kommer väl sen.Vädret har varit katastrof...Noll grader inatt...o jag befinner mig i mitten av europa..Hmmm....16C på dagen...
Sa upp Facebook idag..av vissa omständigheter...känns skönt.
Vaknade 9..tösen o mor drog t en shoppingcenter. Sa fint t henne hur mycket hon sårade mig igår....Hon bad väl om ursäkt på sitt vis...hon blev gsnska liten..Sen blev väl allt som vanligt...Suck för alkohol o familj...
Sen tog jag mig ett bad o sen drog jag iväg o hämtade en gammal kompis. Vi drog t Aushan..en ENORM mataffär...eller ja..kläder mm har de oxå.Allt e bara enormt här...gick runt i 1,5h o bara glodde. Vännen storshoppade. Jag köpte knappt nåt..bara lite småsaker t tösen.Barn kostar pengar...hehe
Kom hem vid 16...åt med familjen...mina mostrar typ....Sen skulle några till hit men de e på tävling så de kommer väl sen.Vädret har varit katastrof...Noll grader inatt...o jag befinner mig i mitten av europa..Hmmm....16C på dagen...
Sa upp Facebook idag..av vissa omständigheter...känns skönt.
På kvällen drog jag till Tesco,sen hem t Marika...de satt o kollade på BigBrother..hon o hennes 80 åriga mormor,som var heeeelt insatt...herre....vi var tvungna att vara knäpptysta. var kvar dr ett bra tag,sen hälsade jag på deras hund,som inte gillar nytt folk. Hon bits...Men ne..min gillade hon som fan o Marika var chockad i kanske 1h... så jag ska dit idag o lära den att sitta o lite annat,men nu ska jag raka bena o dra t grottbadet:)
Fan...gått upp massa kilo här....inatt åt jaG upp massa kakor o åt 2 påsar chips. Skämt bort ungen med massa leksaker..Herre....d har varit jul för henne varje dag här...o min moster hittade lite kläder jag har lämnat här innan.....bra d...men inga varma tröjor:(
>det har varit kallt hör i några dagar...men idag blir d 22c....äntligen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: