MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Allmänt

1v av rockstjärneliv e d lite konstigt att komma tillbaka till d vanliga livet. Ja,det hände så mycket på en vecka så jag vet inte ens hur d hela gick till. Men en sak vet jag...Jag hade kul,o jag uppskattades.
Idag var d hämta-tösen dagen. Alltid lika nervöst. Vet inte varför...Ibland e jag bara rädd...ganska förståeligt i min sits.
Men jag ska inte vara rädd.. Min tös pratar ofta om mig på dagis o saknar mig. Ingen o inget kan ta ifrån henne o mig det.
Idag har jag fått sova ut..för första gången på många dagar...Herre...jag e så trött så. Under veckan blir d till att umgås med tösen,åka hem till vänner o bara leka o ha kul.
Kanske grilla,dra ner till sjön o njuta om solen kommer fram. Vore nice....
Mobbe har jag igen...borde limma fast skiten.jag vet....men samtidigt har d varit skönt utan...man märker hur stressad man blir utav d...jag kunde nås genom mailen,så jag har kunnats nås på d sättet...o d kollar jag ju jämt...
Ne,denna vecka ska bli skön..träffa mina nära o kära...vissa har jag inte sett på läääänge nu...o jag e den som gärna ser mina närmaste ofta...
gått ner 3-4kg på en vecka me...ska äta upp mig tänkte jag....kul oxå att några börjar tycka att jag e OK...vilket jag har sagt tidigare...de har bara hört o dömt utan att ens tala med mig..men nu så...känns skönt....jag vill inte bli älskad av alla...d e ju omöjligt...men jag vill att folk ska vara neutrala o inte hata förrän de har något att hata från egna perspektiv o inte utav andras.
Oxå mån om alla hela tiden...vänner ska inte hata varandra...känner mig som Tomas Dileva...hehe..tror folk e trötta på d där....
Men jag vill inte vara ivägen,vara 3e hjulet....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: