MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nu så..e jag tillbaka

Kategori: Allmänt

Var ska jag börja...
Min resa,nålen på min hud,dator som tog livet av sig,all dans,lyxmiddagar eller fylla på flyget?

OBS. Pga av att jag nu har en mini mini dator så e d nog ganska många småfel i texten..Sorry..

Spolar tillbaka till 27febr. fick barnvakt efter fjäsk. Min kära vän ställde upp för att jag fick ju en koncert biljett.Och fan vad kul det var. Fick vara ute i 3h,men det ändrades till 4,5h.Jag drog ut sent,så nattandet gick bra till. Vi lekte allihoppa o innan allt detta blev vi 2 bjudna på middag.Med hela familjen.
Kom hem vid 2 på lördag natt,och de lät mig sova till 11. De lekte o åt frulle o busade. Det är väldigt få som fr passa min tös. I princip de som står mig absolut närmast,som jag litar på och sm Sessan känner bra. Så klart.
Verkade som att båda behövd detta. För de var som två solar på lördagen.
14.00 kom vår chaufför. Blev körda till Flyget o där började mina ben skaka. jag o flyga...Hmmm..=död.
Älskar ju flygplan,men att sitta på en o bli uppkastad i rymden e si så där. Sa hejdå till min tös som blev ledsen och checkade in allt fort. Sen tog vi en stor öl,som fick halsas för att vi var de enda kvar. Nervös?jag?nejdå...Så fort vi fick handla på planet köpte vi några öl för att lugna ner mig och så började vår underbart roliga resa.
Vi underhöll planet...eller mest jag kanske....jag e ju ...som jag e....vi hade skitkul.Sen när vi landade visste jag precis vad vi skulle göra o hur vi skulle gå. Ja,nån killa la upp en klipp på Utube om hur man tar sig till stan från flyget. Tack vare d var d skitlätt. I Budapest bestog vår tid av shopping, fin restaurangbesök,vin o mingel på nätterna i stan. Fanns massa små affärer som hade öppet dygnet runt så vi köpte lite öl här o var o bara vandrade. Vi båda kände oss 1000ggr tryggare där 1-2 på natten än hemma.
Varför?
Jo,för de som vandrade runt dör var i princip romantiska par som gick runt o hånglade o gick hand i hand. Naaaaw
Vår lägenhet...oj..superfint...o så billigt.Jag e GRYM på att hitta. Där bor jag gärna igen. 7min proenad till centralen o stora shoppingcentret.En av europas största.En natt hamnade vi på en fin italiens restaurang...sen middag...blev lulliga/fulla o skrattade hela tiden. Mest Ak mot mig:) Men vad kul vi hade...Hade servitörerna me åt oss..haha..de lär komma ihåg oss.Vad fan..man måste ju ha kul.
sen blev d måndag. 12.10 ringde vi på hos tatueraren. 14 började han. Jag hade bedövat min lilla kropp,men eftersom han började så sent hade all bedövning släppt. Och ag var så arg på mig själv för det. Pattarna..HERRE..Fy fan o allt d där...sen tog jag en Ibumetin o vi gick till Tesco som fanns 1km från han.Handlade i 2h..herre...vill oxå ha en tesco här.Kassören flörtade med mig...han var vl 25-30..supersöt...men men...
Sen drog vi hem o sen ut p stan på natten.Hamnade på ena avenyn jag aldrig varit på.Lyx gatan. Hade skit kul.Ok,att jag e mogen ibland o e seriös..Men med rätt folk har jag fan mina stunder. Vi hade så ont i magen av skratt att jag knappt kunde röra på mig.
Dagen efter var d sress till flyget o vi hann PRECIS nör tavlan skrev "last call o sen CLOSED"
Vi tjuvåkte tåget o belv tagna 2min innan vi skulle av.Men han var snäll o lät oss slippa betala.

Pga all stress hann jag aldrig bli nervös för resan,och plötsligt var vi hemma. Vid tullen hade de massa poliser o en hund. Jag grät 2ggr. Tårarna bara rann. Hnden såg o betedde sig precis som min hund.Det var så enormt sorgligt...Har ju lärt henne så mycket..Ne,tårarna bara rann...
Chauffören stog utanför o vi åkte hem.
Ak drog hem t sig o jag satt i ensamheten o lyssnade på all Eko.
Dagen efter,onsdag var jag med Myran..Hon kom hit o ville se mig. Jag var saknad. Sen drog vi ut o mötte Lassie.Sen drog jag o Lassie hem..Han var här till fredag.Vi glodde tv o latade oss.jag åkte ivg o köpte herren chps o cola...det var torsdagens utflykt. På fredag kväll kom Myran över igen.Hon ville träffas.Sen drog vi ut o mötte Ak o Nikke.Men Myran ville hem tidigt precis nör jag fick ragg:) En skitsnygg kille jag spanat på läääänge.
Så vi drog hem alla 3..Myran ville sova hos mig sen innan allt detta. Hon tog sovrum,jag o killen sov i min säng..SOV...:( typ...
men vi hade kul när vi kom hem..Mycket skratt o skoj...(ne..inget sånt)
Lördag var d bara att dega.Vi glodde tv med varsitt täcke o sen på kvällen åkte jag o hämtade AK för att sedan sitta hemma hos mig o ta 2 drinkar.Vi var bjudna på en stor fest nära mig. vi kom dit,massa folk....o en del av de halvsov..JIHA....jag som var på garv humör.Så jag underhöll mig o Ak...Vi skrattade åt mina roliga skämt som ingen förstog....sen kände jag för att dra t stan.Vi åkte vl in vid midnatt..sen minns jag inte så mycket mer.Hmm...Blev ganska mycket för mig...Sällan SÅ mycket.
Kom hem vid 3 tror jag.
Sen låg jag bara o sov..Vaknade vid 17.30..pratade med Myran som kom hit vid 18.30...vi drack lite o dansade som vi gör sen blev d till att gå ut...Vilket kanske innte borde gjorts...vet inte..Jag fick mig en varning..en helt meningslös varning..Orsaken kan jag inte sga,men d har inget med att jag e odräglig,jobbig mm att göra. Nåt helt annat. jaja..bara att skita i d. Sen fick jag sällskap hem av en gammal bekant. Väldigt mysigt..Herre...E ändå sjukt trött på singellivet.Men jag hittar ju inte HAN...ne,för HAN e nog en utomjording o bor inte på jorden, Så måste det vara...
Måndag kom M>yran över ganska tidigt...Vi tjötade sen hämtade vi Sessan. Sen hem o busa.Herre...D var kul fast vi båda var iite off.
Hon drog vid 20....Att folk klarar av att vara med mig i massa timmar o dagar...Gör jag ju knappt själv ibland.
Igår var d Biltema,Arbetsförmedling o hämta ett par nycklar på stan,sen hem o mysa. datorn pajjade oxå...Så igår var d datorjakt.Komm hem o nätet var dött..Hmmm..Jaha..då var d bara till att koppla nallen till datorn o surfa genom d..TUR att jag surfar gratis...:)
Imorse vaknade jag med en tös framför mig...Vi satte på tvn o bara höll om varandra i 1h...ÅH så mysigt o härligt.Tackade henne på kvällen.Efter dagis var d Besiktning. Som jag visste inte skulle gå bra. Varför Jo,för ena glödlampan e sönder o jag kom inte åt den igår...Bara därför. Att man inte känner mekaniker var min enda tanke...Tills jag pratade med en polare på kvällen som är just d...Att jag inte visste?!?! så han fick i uppdrag att fixa min bil inom 2v...JIPPIEEE..han ville bara ha en öl för d tills jag påminde honom om att han e nykterist...Så vi får se...d räcker kanske med en kram eller två. Skönt med icke pengar fixerade vänner faktiskt.
Men jag får väl bjuda över honom på film eller nåt...D vet jag mycket väl att han vill:)
På dagen har jag jobbat..I Full KAOS...men d gick bra.

Ne...godnatt folk...imorn funderar jag på att låta Sessan vara hemma med mamma..alltså mig..quality time. Sen på e.m. e vi bjudna på middag hos Janne. Ska bli nice.Länge sen man sågs nu.
Och jävla lammet har ju börjat höra av sig...väldigt smått men ändå.jag som just kommit över honom....

Nu blir d Big Brother...Jaa...sorry,men d går inget annat på tv...
Så jag sitter här o äter Sorbét sen 2 dagar o glor på en Transa.
Kaktus-citron och Mango sorbét...MUMS

Till helgen vill jag träffa Hästen. Var ju länge sen o jag saknar honom...vi pratar ju knappt länge...Kanske mitt fel,men nu vågar jag inte ringa...jag e mesig..ibland

Kommentarer


Kommentera inlägget här: