MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lugnet

Kategori: Allmänt

Det har varit lugnt o stilla....med massa vandring på backaplan igår.Idag kom sambon och vi åkte runt i affärer o glodde. Sen blev d middag och tösen visade sin trotsiga sida.D e inte ofta.Efter läggadax låg jag o sambon i soffan o mös..hahaha...2 cp ungar. Sambon drog vid 22.30 o sen dess har jag bara ätit knäckemackor...Försöker planera Sessans födelsedag,men d går så där bra....jeje..kan inte göra mer än d jag gjort.


Imorn drar jag till landet o ugglar.Behöver detta...som fan...tjo...o innan d ska jag fan köpa en mobil...(igen...avbetalning..IGEN) borde försäkra skiten denna gången o lägga in spårning.

Och resan till Tallin e helt klart...Herre....han betalar men än 1000kr...för att jag ska med...vad har jag gjort för att förtjäna detta? Han vill inte ens ha nåt tbx...förstår inte...Ja,tjänar man 30.000,så kanske d inte e så mycket...men ändå...varför just JAG?!?!"för jag vill vara snäll mot dig nu när jag kan" var svaret..Hmmm...o sprit ingår....herre...o jag e chaufför...eller ja...vi ska dela på körningen.Men jag e glad..så glad..Han har ändå full bil o fler som vill åka,men han väljer att vara sjusst mot mig....fattar inget alls...o så ska han på dejt samtidigt däruppe...så d e inget sånt alls.

.Sen så har jag ev fått tag på en SRF biljett me...blir ju bröllop.

Sugen på Power Meet oxå...o d kanske jag oxå blir bjuden på...om jag jobbar lite.Mycket kul att se fram emot. Och jobbet me...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: