MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

VÄSTERÅS

Kategori: Allmänt

Shit...jag ska på POWER MEET nästa vecka (ja,inte bara)....herre vad jag e glad...herre....JIHA.....tack tack underbara du:)
ROCK ´N ROLL
Känner ju en del som ska vara där uppe,men att man träffar på de e ju mininalt...o jag klarar mig nog mycket bra:) ska inte upp för att träffa de direkt
Men shit....vad glad jag blev...åker nog onsdag hem lördag..Orkar du med mig??hehe
Haft en trevlig o rolig natt...Chattat med 4 pers samtidigt...ONT I FINGRAR...dragit massa skämt,skrattat i soffan...Så lite d krävs för att få mig glad...Några fisar,ett rap sen e lilla jag glad...
Undrar bara när skatten ska betalas tillbaka...jag e ju en av de stackarna som ska betala tillbaka:(
avslutar dagen med: "Jag e en gummibjörn,jag e en gummibjörnn,jag e en....."

Kommentarer

  • Helena säger:

    det kommer att bli super gumsi :) ses snart

    2011-06-30 | 00:56:21
    Bloggadress: http://huggla.blogspot.com/
  • Msevl säger:

    Jag veeeeet

    2011-06-30 | 01:29:35
  • Julia säger:

    Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

    2011-07-11 | 07:28:37
    Bloggadress: http://gravidforsakring.net
  • Msevl säger:

    Haha..Ja:)tackar

    2011-07-11 | 19:16:54

Kommentera inlägget här: