MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Suck

Kategori: Allmänt

Irriterad...igen...för att vissa klagar...sluta läs min blogg. Jag pratar aldrig om dig..har aldrig ens nämt ditt namn..Faktiskt...fick nyligen veta vad du heter..så ne..jag nämner aldrig dig,känner dig inte.Tävla om föräldrarskap?? Hmm....vet inte var jag skriver om vem som älskar min dotter mest?? När vi båda gör d lika mycket. inte sett det nånstans...Om du spenderade en dag med mig skulle du se nåt helt annat....DÖM inte förrän du vet vem jag är!
Så fuck off..Varje dag säger jag till min dotter hur mycket båda mamma o pappa älskar henne. Och klart man smälter när ens barn saknar en....
Och du....en dag kanske du sitter i min sits...då kommer en helt ny värld att öppna sig...Lovar dig! Då skulle du förstå...men innan dess...lägg dig inte i.
Döm inte,förrän du vet nåt! Jag dömer inte nån,bryr mig inte mycket om er kan jag säga.Låt mig vara.Och sluta läsa min blogg!
One day,it all comes back to you

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag sa inte vem av er som älskar henne mest, utan tvärtom. Du försöker få det att framstå som att hon bara vill vara med dig, och så är det ju inte. Du verkar ha svårigheter för vad som de flesta kallar att läsa mellan raderna. Inte lägga sig i?? Du skriver ju för fan om min familj!! Du har inte en enda gång fått ditt ex och pappan till din dotter att framstå som någon positiv person i din dotters liv. Kalla min man för tragisk och be mig att inte lägga mig i? Gå och kolla skallen igen. Om det är nåt som jag vet säkert så är det att jag aldrig kommer hamna ii din sits. Skulle jag mot all förmodan göra det skulle mitt liv se väldigt annorlunda ut iaf. Och det här med att jag inte känner dig..du har ju inte direkt varit särskilt välkomnande. Jag hade gärna haft en bra relation med dig, det hade alla tjänat på. En blogg är offentlig, internet du vet.. Skaffa dig en dagbok med papper och penna annars.

    2011-06-14 | 02:44:08
  • Anonym säger:

    Förstår fortfarande inte varför mitt liv intresserar dig/er så mycket... Din familj? skriver jag om din familj?hmmm...ok..skriver om min dotter annars,o lite exet.Tycker verkligen inte jag gör honom t nåt negativt. Skriver bara som d e. Och nej,jag har inte varit välkomnande. Allt har sin orsak. Jag har inte varit d ena eller d andra,utan lämnar er ifred,Jag respekterar ert liv och mitt liv borde respekteras tillbaka

    2011-06-14 | 02:51:36
  • Anonym säger:

    Ditt ex, min fästman, pappan till min son och även er dotter ingår i min familj. Vi lever tillsammans du vet.. Att beskriva någon som tragisk och skratta ÅT någon är väl att få honom att framstå som sämre än dig eller? Vi är inte intresserade av dig som person men när du liksom blandar in dessa komponenter i ditt skrivande (ditt ex) så slutar det handla om bara dig. Hur tror du att det känns om någon konstant beskrev dig på internet som en dålig förälder eller person. Respekt förtjänas by the way. Äh jag lägger ner det här, jag har elever i särskolan som fattar bättre än dig.

    2011-06-14 | 03:17:21
  • Anonym säger:

    Hmm som ensamstående mamma (jag själv) vettesjutton om jag hade "välkomnat" mitt x´s nya heller ... Försöka hålla god min kanske när man ses men inte mera ... inte "hålla kontakten" precis .

    Visst respekt förtjänas .. men att hålla på att "dumförklara" nån kanske inte heller e det bästa sättet att hålla god fot med nån ... Man kan inte tvinga sig på någon som inte vill ha den "kontakten" utan lära sig leva med det faktum att man lever skilda liv ...



    2011-06-14 | 17:40:48
  • Anonym säger:

    Herregud varför göra nått så absurt som att läsa sin pojkväns exs blogg! Du borde kanske lägga ner din tid på att ta hand om din bebis. Get a Life och inse att Nicky ALLTID kommer finnas i erat liv och är Sagas mamma. Sluta läs bloggen. Blir jätte patetiskt när man ser dina dumma kommentarer. Sen är det ju inget snack om saken. Du kommer fortfarande lägga din näsa i blöt.. Men som jag sa innan! Lägg din tid på din bebis och kille i stället. Tror inte han tycker det är roligt och höra om Nicky varje dag ni kanske skulle testa och prata om er två i stället. Ingen som till slut orkar höra på en svartsjuk flickvän. Nicky är ändå ett ex och dom har haft ett förlutet! GET OVER IT!

    2011-06-15 | 11:04:30
  • Msevl säger:

    Haha,vilka ni än e,de sista....Tack för förståelsen!

    Ni har så rätt så...

    2011-06-15 | 11:08:48
  • Ida S säger:

    Herre gud. Jag följer denna blogg ganska mycket,och jag uppfattar inte skrivaren som någon som skriver "skit" om er. Att hennes dotter vill vara mer med mamma än pappa är ganska normalt. Det handlar inte om att hon är mer eller mindre älskad. Barn har sina perioder. Sedan kanske dottern känner sig lugnare hos mamman än pappan,då det verkar som att dottern har fått gå igenom ganska mycket.Även om hon är glad,så känner man sig trygg på mindre stressade platser. Jag är ensam mamma,och mina 2 barn är likadana. Trivs mest hos mig. Men jag vet att när de blir större blir det tvärtom. Pappan är ju första kärleken.

    Lycka till!!Ida

    2011-06-19 | 18:24:03
  • Anonym säger:

    Hahaha! Nicky för helvete! Du och dina polare fattar ju ingenting! Jag vet att du och ditt ex har ett förflutet det brukar va så. Ert förflutna är ABSOLUT inget jag är avundsjuk på. Vi pratar sällan om dig men jag får höra av gemensamma vänner att du skrivit om min man och då han bett dig att inte göra det tusen ggr blir jag förbannad. Och när du skriver om min graviditet på ett negativt sätt blir jag arg. Du får gärna vara en del av vårt liv, jag ser gärna att du hälsar på hos oss som dina föräldrar gjorde.

    Det är du som inte accepterar nutiden. Du vägrar acceptera mig och livet som vi lever. Du vill inte ens höra. Om du visste hur mycket positiva saker jag säger om dig till din dotter hade du inte dömt mig heller. Hon ska inte behöva bara rädd om att prata om sina båda familjer med någon av oss. Du tar ju bort vissa inlägg här och retuscherar verkligheten så den passar dig. Detta handlar inte om oss egentligen utan om en liten tjej somvi alla bryr oss om. Jag är inget hot på något sätt. Jag kommer inte att skriva igen på din blogg och bryr mig inte om hur du lever ditt liv fortsättningsvis. Som sagt, jag tar hand om min son. Det var riktigt lågt skrivet. Om alla förstod och såg hela bilden och inte bara din retuscherade sida skulle kanske saker låta annorlunda. Jag hoppas du mognar och kan lära dig att acceptera mig. Du behöver inte tycka om mig. Men lev med att din dotter gör det. Var gärna en del i ett förflutet, det rör mig inte i ryggen. Jag är glad att ert förflutna såg ut så eftersom det ledde till att jag nu har min drömman. Nu lägger vi ner det här och gör det rätta. Jag hoppas du ändrar dig. Och baraså du vet, min man kan talaför sig själv. Jag säger aldrig vad han ska säga som du tror. Han kanske har växt lite. Detta blev långt, men jag menar det. Dina polare tycker jag ska skaffa sig lite mer info innan de uttalar sig, det finns två sidor på varje mynt,

    2011-08-01 | 23:02:14

Kommentera inlägget här: