MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

SOL

Kategori: Allmänt

Bränt mig på landet..somnade visst i solen...2ggr...jag e brun:)
Haft en underbar vecka denna veckan....träffade en gammal vän igår...vely nice....
Pratat med illern..vely nice...haha..varför kan jag inte släppa den människan för??
Ikväll blir d filmkväll med Björnen...skräck på hög nivå...
Imorn blir d öl med en bekant,fredag vet jag inte mycket om än,lördag ska jag träffa några på stan,och även kalas på dagen. Full rulle som vanligt.
Sonisphere hoppas jag fortfarande på....får besked imorn:) Håll tummarna...
Nästa vecka drar jag bort....ner till skåneland. Till fadern min. Vely nice:)
Ne,nu ska jag ta ett bad och invänta besöket...
Och jag e egentligen död....tom innuti...trött...
Borde äta...men har inget hemma....nudlar...jiha
男人是猪。我是最好的

Kommentarer


Kommentera inlägget här: