MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Feel alive yet dead

Kategori: Allmänt

Fredag hade jag en gammal vän o AK här...inte skrattat så mycket sen...hmm...vet inte när...Ont i magen hela natten o dagen efter. Vi drog till stan och hade kul. Lördag var jag som mest segast.Åkte till Majorna o plockade upp min käre vän o drog till Landvetter och firade min andra bästis son som fyllde 2. Den enda som fattades var min tös. De blev bjudna,men ne...han vägrade..Det var ju hennes bästa vänner där...usch...man fick höra en del av d där.Ja,jag mådde dåligt och tyckte synd. Först fick man ett ja,och dagen efter ett nej.Alltid är det barnen som ska drabbas....visst är det så.
På kvällen kom Niklas över. Pratade ganska länge,sen drog vi t stan. Hade skitkul. Lärt känna en del folk,som skällde ut en annan jag stör mig på. Alla dessa jävla blickar,all prat om mig för andra. Så han fick sig en tillsägelse.Om det nu hjälper...Men jag gillar inte när folk blänger på en,pekar på en utav ingen anledning alls...Och när man frågar vad problemet är så kan man aldrig få svar. Det är störande.
Ja,d har varit full hus här...knappt varit ensam nåt. Haft väldigt roligt förutom i söndags då det var mycket som hände till slut...usch...3 killar, 3 olika problem.Men men...Men innan jag drog till stan blev jag bjuden till en pub av en jätte gammal bekant...som då berättade att min tös har blivit storasyster..Hmm...alltid får man höra saker i omväga ist för direkt till mig. Jobbigt o tragiskt...
Men vi skrattade så jag grät.Sen iväg till stan o mötte upp en annan kompis. Hade kul,o sen sket sig det mesta.
Idag fick jag min tös...som vägrade lämna sin pappa...sen frågade jag henne varför hon inte vågade gå fram till mig. "Jag saknade mamma"..Jag,tösen o Myran drog till Ikea,där jag försökte lämna in henne på barnpassningsavdelningen. Gick IKKE...VILL VARA MED MAMMA....så hon fick vara med oss...vi åt mat o minglade runt.Sen iväg t landet där jag skulle hämta ett brev. Som klart glömdes bort. Så imorn blir d en tripp dit IGEN..hur man nu kan glömma bort en sak man åkte dit för har jag inte en aning.
Sen stress hem,för hennes man stressade oss...Magsår hela dagen. Mått konstigt o känt mig tom..Hmmm...
Blev även bjuden på The Big Four....:) min gamla boss frågade om jag ville me. Jätte snällt av henne att fråga...Att hon fortfarande gillar o vill hänga. Länge sen jag jobbade där nu. Uppskattas...uppskattas som fan.
Fascinerad över att jag har så många bra vänner,att de klarar av mig...De tycker jag är rolig...Blir de sura förlåter vi och går vidare. Det är bra vänner det. De som kan förlåta och gå vidare. För mestadels handlar det om små saker.
Ska lyssna en gång till på Sisters,sen nana.
Go natt folk..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: