MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Blää

Kategori: Allmänt

kan inte sova...tänker för mycket...kan bero på att jag inte har tid till att just tänka.
Tänker på killen man har varit dökär i länge som slänger ur sig en dum mening som fick mig skitbesviken eller nåt...
Tänker på killen som är kär i mig som inte vill släppa taget om mig fastän han borde...eller kanske inte? Jag vet inte...Så svårt... Tänker på min gamla dejt jag träffade igår,som jag förklarde ett och annat för. Jag har sårat utan dess like. Jag förklarade,vi pratade,vi kramades.Jag blev förlåten. Usch...
Där kan man snacka om en bra o mogen man. SOm faktiskt ville veta varför jag gjorde som jag gjorde.Som inte dömde mig utan lyssnade. Och honom släppte jag...Man gör sina dumma misstag.
Imorn drar vill till Skåneland och slappar:) Ska bli nice:) Hoppas på sol,men d kan jag nog glömma

Kommentarer


Kommentera inlägget här: