MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Big Love

Kategori: Allmänt

Underbar vecka,som vanligt..Eller kanske ännu bättre??
Fick tillbaka vännen Lassie som jag har tappat bort:(:) Tog mig bara 2h att gå fram o säga hej. Jag var rädd o feg,eller nåt.
Kände mycket för att kidnappa honom och dra på kryssning...haha..Sant..saknar ju tiden vi hade...Men han har fått massa nya vänner nu,så d blir nog aldrig som förr.
Sov över hos Hästen i tisdags....satt o pratade o glodde tv. Nackspärr dagen efter...soffan var så där bekväm. Och där låg han i sin HÄSTENS säng...:)
Slog vad med en gammal killkompis i fredags...Om han inte har tjej inom 1 månad bjuder han mig på en dejt...Ganska rolig vadslagning....so why not?!hur ofta e man bjuden på en dejt?? Noll
Midsommar firades i Landvetter.Jag var jävligt bakfull...men jag klarade d:) Fick underbar mat. Hade d trevligt med bästisarna:) Sen var det bara att åka hem,bada o dra ut.
Skulle ju på cruzing...Men han hörde inte av sig förrän dagen innan "Ta din bil hit,jag betalar soppa,bara du kommer" haha...mjo...men då hade jag andra planer redan.
Ute igår med...herre...men kul hade jag...gjort bort mig lite för mycket bara..för en viss Iller...hahaha....jag e rolig jag..
Bad dock lite om ursäkt..men aldrig får man ett svar tillbaka...jag e van...Knepig kille...säger ju alla..JAG VET.
Mötte min f.d. stora kärlek i fredags...Jobbigt...med flickvän...Men vi kramades o pratades.Kul att se honom...Har känt på mig ett tag att han skulle dyka upp..Frågan var bara när...han e nykterist,mestadels.
Idag sov man NOLL....Noll,noll noll...Legat och tänkt...Sen mötte jag upp Jerry...åkte runt o handlade lite mat,bla ca 10kg vattenmeloner:) 16:05 stog vi utanför dagis...
Såg på tösen..Hon frös till,smilade och sprang med ilfart t mig och gav mig en enorm kram.. Var nära att gråta...Och herre vad hon tjatar...tog henne 30min att äta upp 2dl soppa...Hon pratade ju oavbrutet..LIK SIN MAMMA...
Var ute på gården och lekte,och imorn tar vi fram poolen,grillen och så blir d en gårdsfest med sol,bad o mat från tidig morgon till sen kväll...Vi blir några stycken:)
Och till sist:

Det var två bagare och en smet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: