MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

16år

Kategori: Allmänt

Igår efter att tösen sovit lunch,åkte vi in till Ystad och tog stadståget till skogen. Det kostade 20kr/pers och gratis under 16. Värden trodde jag var under 16...HAHHAHHHAHAHHAAAH
herre.....väldigt kul. Sen åkte vi tåget i skogen och åkte förbi stranden där wallander filmerna spelats in. Tången luktade kräk och i 5min kunde vi knappt andas.
Sen matade i ankor och sen hem o var..... Jag bastade som vanligt på kvällen sen satt jag och chattade och kollade web tv till 2.30.
För någon dag sedan blev jag ev. bjuden till midsommarcruzingen....HOPPAS det finns plats för mig. Vi ska sova över i bilen:)
Hoppas d blir av. Imorn är det lördag och det är många som vill träffa mig...Naaaw...varit borta i 3 dagar och redan..:)
Fint,fint.
Nu ligger jag i soffan,inbäddad i en skön filt...Pappa kollar film,jag surfar.Om 1h drar vi till Simrishamn o glor runt och även Löderups strandbad.
Nej,vi ska ej bada..16c i vattnet...
Får kolla vidare på bröllopskläder...ska ju på bröllopsfest snart..Herre...jag..i kavaj...hahha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: