MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Wheels & Wings

Kategori: Allmänt

Fredag var d bara AK o Billdal...Mötte upp Petra o körde henne t jobbet...o leta nycklar under tiden. Lördag körde jag töse till mor och sen hämtade jag folk efter folk.Jag,Ak,Sharken,Ruby o Eken. Wings And Wheels...Vi åkte från Gbg 12.30...Killarna satt där bak o söp...kom in på marknaden 16!!!!!!!! Man kan väl säga att vi stog i kö i 3h av de 4...herre....fullt med bilar.Tur att d fanns parkering....Herre vad stort d var...Hälsade på gamla chefen,sen mötte jag Ray...Jag o AK gick runt o glodde bilar,fanns för lite plan...alldeles för lite..såg kanske 5-6st..småplan. Wow... Men d var otroligt varmt..Jag fiixade mackor t min gamla chef...d uppskattades till max. Precis innan stängningsdax (18) bestämde jag att jag måste köpa nåt..kan inte komma därifrån utan nåt...blev en tändare o en kjol.Blev nöjd. Sen åkte vi alla hem...Ingen kö nånstas så resan hem gick skitfort....D var trevligt. Vl hemma tog jag min första öl..Halsade...Kall o go. Förtjänade jag. Sen blev det 2 drinkar o sen blev d stan för mig o Ruby...
Hade lite tråkigt...eller ja..var mest off,eller små irriterad. Lite över katt o råttleken,en annan kille o sen "exet" som börjar hänga på stället mer o mer...Han som hatar stället...Mötte några jag kände sen som skulle hem,så jag drog me...Den ena sov hos mig.En gammal vän. vi fixade miin toalett som d hade fastnad en block i....herre...fan vad vi garvade.Men nu kan man skita i toan iaf...kunde man inte innan....d var ju helt stopp...haha
Sen kom Ruby,för han hade missat sin buss...så han fick nana i tösens rum.
Idag var jag hos mor o åt ihjäl mig..massa mat.Klockan e nu 23.44...nyss ätit 2 majskorvar o innan dess en halv daimtårta o 500gr körsbär.
Ibland får man faktiskt....Imorn e jag barnfri..VILL INTEEEEeee...vill inte hon heller:) hon e bara roligare o roligare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: