MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sovit

Kategori: Allmänt

Sovit i 2 dagar( t.o.f.)....Ja...herre...hade inget att göra...jag som skulle sola idag...vaknade 16:44...trodde inte mina ögon så jag var tvungen att kolla alla klockor...Även kolla vad d var för dag idag.
Och nu har jag liggsår. Har så ont i hela kroppen..
Imorn blir d hittegods,städa,sen öl..:) hoppas jag iaf...jo,men jag ska ju ha förfest..ev..beror på en sak:):(
shit....inte gjort ett piss på 2 dygn....inte likt mig detta...
Kanske beror d på att jag såg fram emot en sak...som sket sig o jag till slut inte brydde mig om nåt o nån...för jag e så less på att allt skiter sig...inte allt,men mycket....kanske ligger d nåt i d ja..kanske har d med mina pengar att göra..de jag aldrig får...kanske har d med killar att göra....kanske har d med ...vet inte....stress,press...orka...ne...usch..
men jag ler iaf..när jag e vaken...Vad skulle man gjort utan chatt?? jag e folks psykolog...o jag trvis..kul att känna mig behövd..när folk kommer hem från krogen,när folk ligger hemma ensamma....när folk har problem...då skriver de t mig..i timmar.
Tack...Tack...Tack
Fan vad jag vill t Ungern...i Augusti..då jävlar.Måste hitta nån som vill med bara. Nån som inte e besatt av den där jävla tryggheten...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: