MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Öl

Kategori: Allmänt

Idag blir d öl med Göran,Niklas o min "andre hälft" Ruby,men först skallgång i askim,där jag tappade bort alla mina nycklar i lördags..Ja,man var på fest o sen vette fan..Vi var på fest,sen snodde jag en cykel,eller snodde....den låg vid vägen...så cyklade vi t bussen...o sen e de borta..Vi tog bussen t krogen. Jag hade wet t-shirt c.för mig själv...ca 5L vatten hällde jag över mig under 30min. Det gillades av killarna...Haha...jag höll på att svimma av värmen så d var enbart därför. De jag berättade för att jag tappade keysen erbjöd mig sängplats..i princip alla..sjusst som fan. Blev att jag sov hos Addi...vi bor ju nästan grannar. Sen kom styvfar o öppnade med extra nycklarna.
Igår var jag o tösen utanför Ullevi o lyssnade.Blev en sen kväll,men hon ville vara kvar så vi var där i 2h..d var nice.
O Power Meet skiter nog sig:(
Jaja..jag e van..men kan inte göra så mycket.
Imorn blir d ev film med Niklas-som jag drömde gick på dejt med min morsa...Hmmm...
Borde eg vara p¨landet o fixa vagnen....mycket att göra där ju

Kommentarer


Kommentera inlägget här: