MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Måndag

Kategori: Allmänt

Imorn e d måndaga o jag har inget att göra....Vill glo film...men inte själv...hmmm..får sitta hemma o mögla..Får se om nån hör av sig o vill ses...Ut vill jag faktiskt inte...Tisdag blir d förfest hos mig...blir jag o 5 till ca...
Fått en del öl o sprit jag ska hämta imorn eller tisdag..Gratis...haha...jag e bortskämd...Bara för att jag e sjusst var svaret när jag frågade varför...ett lock o 2l..jag har ställt upp. Jaja...jag tackade så fint.Sen e d kanske inte så mycket pengar för honom heller...men jag e glad att jag uppskattades o fick denna fina present iaf.Inte varje dag....

La upp bilder på mig när jag var liten...Börjar få ångest igen..som jag hade förr,för tid. Vad söt jag var...
Och jag undrar vad mamma känner inför dessa bilder...Se sig själv ung o snygg...gamla bilder e ju bara ångest,för d var ju bättre förr
Och shit var jag var lik min tös...precis som jag trodde....men visst e d märkligt..för när hon blir stor kommer hon inte vara lik mig ett dugg..tror hon kommer att bli mer lik sin pappa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: