MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Here I go

Kategori: Allmänt

Haft en underbar vecka förra veckan...Massa pussar på kinden från både killar o tjejer...de tyckte jag var rolig..cool...sånt e kul...
Mest chockad över ett par som "hört" en del skit om mig...så de har i princip stått framför mig väldigt länge o skrattat,pekat mm....MEN så råkade jag prata med en av de...o nu har vi pratat i ett antal många timmar..Jag var inte som de trodde...de bad till o med om ursäkt för idiot beteendet...Men men...jag e van...d e så här jag har funnit ett antal vänner...eller bekanta...eller båda.
Lördag kom en viss person t stan...som sällan gör d...jag blev enormt glad..halva puben ropade på mig o sa "nu kommer han" hahah..som att jag vore kär..eller tvärtom? vet ej...så e d dock verkligen inte...Vi hade en rolig natt på stan.Blev så glad av att se honom skratta åt mina dumma skämt...Vi pratade massor...Hoppas på mer sånt...
O Nej,jag e inte kär i NÅN. Gett upp o skiter i d sen ett tag. Dock skrev jag ett "jag älskar dig" till en person som har betytt en del senaste tiden...o jag vet att du läser d...Menade varje ord,bara för att du e du!!Skriver sällan sånt t killar,men har nån betytt nåt länge så...vänskapligt..fastän vi mest ses på fyllan..haha...Ibland e d bara så.
Fått enomrt många kramar,herre...Kändes som en dröm...Nu sitter man här..d e tyst. Har tösen iofs...som jag knappt träffat. Jo igår kväll...Vattenkrig utanför..herre....alla hällde vatten på alla...
Idag var hon hos Mormor...jag var tvungen att hjälpa en kompis med en sak hela dagen.Very nice..Länge sen vi träffades...Ångrar att jag inte drog med de till Power Meet...fan...Men nästa år skulle jag med iaf:)
Söndags sov jag hos Addi...lånade ut min lya till Ruby som jag hängt med varje dag i princip...Han gillar mig o skickar fina mess...eller ja...fina o fina:" jag behöver inte träna magen när jag e med dig" ex...o en annan skrev nåt liknande på fejjan...
Känner mig lite som en outsider ute...än en insider...I vägen...typ....alla snackar skit..ser folk ner på mig? Men varför messar de? varför kutar de fram o ger mig en kram?Dubbelt d där...
Ibland vill jag bara bryta ihop...skrika ut ett Säg vad ni känner...låtsas ni alla gilla mig? Vad säger ni bakom min rygg? jag vill veta...vill bättra mig..kanske vara mer tyst..jag pratar ju mycket...inte skit utan mest ironiska grejer.Ska jag vara tyst?Blir ni glada om jag slutar hänga med er alla? Jag vet inte...jag e den som inte stör mig på folk.Accepterar de mig,förstår de min humor så...jag stör mig inte så mycket...Stör mig dock på folk som pekar,som ser ner,som inte känner mig,som snackar skit...
Träffat mitt "ex" oxå....han jag var dö kär i läääänge....nämner inget namn dock...men vi pratade ganska länge o de följde med mig nästan hem så jag kom hem safe.Sjusst....Jag var dock lite väl för full o skickade lite roliga mess som jag kanske gör ibland...hahaha....men han skrattade bara..:) vad ska man göra? bli arg? då säger man väl ifrån..
Yeye...så e d....imorn blir d Hittegods...IGEN...sen ONOFF...de skänker ju fan bort allt nästan..:) Tur att man har kreditkort..haha...fast jag e duktig när d gäller sånt.
O nu e klockan så där mycket igen...Fattar inte...Borde städa o tvätta oxå...har ingen energi inombords...Tänker för mycket på en o annan...Saknar en o annan...d e väl i princip bara d...
Just d ..inatt skrev en kille till mig som jag skulle träffat si så där 6ggr ...vi har aldrig träffats,för att d har ALLTID dykt upp nåt för honom...så jag bad honom dra o så bjöd han mig till London inatt..Han betalar allt...haha....jag skrattade o sa fint-NEJ tack...På Lördag skulle vi ses,men jag sa fint "jag ska ut o ska du ut så får du ha d så trevligt" Men han vill inte riktigt ge upp....fast jag har gett upp honom varje gång...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: