MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Färja-Ikea-Old friend

Kategori: Allmänt

Idag var jag o hämtade en hylla tösen ska ha på sitt rum sen iväg till HÖNÖ. Hann precis till färjan med 2minuter:)
Hon tjöt. Håret fladdrade,vatten,båtar...Härligt.
Sen iväg och träffa min gamla bästa vän. Ja,jag har haft en del genom åren....Men de flesta finns kvar,fast de har skaffat kille,familj mm..Men nu ska d fan inte gå 2år...Ne,hennes ena unge kom skitbra överens med min...Vi drack kaffe medans övervåningen nästan rasade ner på oss. Ja,de la ett tält i mitten av vardagsrummet där uppe o sprang runt o runt LÄNGE.Skönt.
3 ungar och 30 bast.Bra jobbat.Och dagarna består bara av städ,mat o ta hand om barn. Herre....Och mannen med. Lyckan e nog långt borta...Blev chockad av att höra att hennes far avled förra veckan. Beklagade djupt och ännu en gång påmindes jag av hur kort livet är.
Drömde t.o.m. inatt att min mormor inte alls var död...ne...hon levde visst,och bodde nästan där hon alltid bott.Hon bjöd på en bulle...ingen mat.fast vi inte setts sen jag var 10...bara en bulle..haha...men hon sa faktiskt inget mer än "du e väl runt 30 nu va?"...d var allt...och så klappade hon mig på kinden.
Min käre mormor.Saknar enormt.
Nackdelen med att bli äldre...d e nu d börjar...en efter en...försvinner. Och jag vet inte om jag skulle klara det...Jag vet inte...skulle inte vilja leva utan mor o far. Fy fan.
De e ju de enda som alltid finns där...vänner med,men familjen till 100%.
Jaja
Hade d trevligt på fina Hönö iaf...sen åkte vi till Göteborg och stannade till på Ikea där vi åt middag.MUMS.
Sen hem.
Imorn ska jag äta glass på Linnés lyx glassbar med Jan. Jag bjuder. Promenera runt lite och prata. Haft en bra vecka,med folk hela tiden. Inget festande utan åkande o hänga med de där "riktiga" vännerna...som känt mig länge.
Men d var ändå konstigt.Jag o Suss har inte setts på 1,5år och det kändes som att vi träffades förra veckan. Sånt är skönt. Avslappnat. Man vet var man har varandra.
2 majskolvar,ägg och jag är mätt...Huvudvärken är på besök oxå...usch

Kommentarer


Kommentera inlägget här: