MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Chillisch

Kategori: Allmänt

Hade en mycket bra dag igår..Stressig..Hälsade på chefen,sydde gardiner,drack kaffe,sen iväg t landet,hämta öl,sen hem,sen Billdal,hämta Petra,hälsade på hennes släkt,sen hem. Hemma var vi 6pers...18-20årigar..Vi kom in på mäktiga samtalsämnen...herre...jag kände mig som en liten 10åring..vad alla e mogna o seriösa nuför...Hmm...men d var intressant...
Sen iväg mot stan,fick skuts in.Mötte några jag kände sen drog alla jag var ute med hem...Och jag hamnade hos en killkompis...satt nog uppe till 5-6 o pratade o lyssnade på musik.Vaknade 15.30..HERRE...sen hem..tog nästan 1h,men jag gick iofs mest ist för kollektivtrafiken.
Och väl hemma har jag gjort NOLL...klättrat lite på väggarna men ändå inte. Lillördag idag men jag kände verkligen för att vara hemma..Skulle kolla film med Addi,men d sket sig..Jag som såg fram emot det.Jaja..tröstade mig med bulle,sushi,en massa chattande o tv...så nu e jag fet...rullar fram o tillbaka.
Mor ringde mig o sa att hon skulle till exet för att se hur min tös bor..HMMMM....så onödigt...E ganska irriterad,för vem gör så här? jaja...kan inte göra nåt...bara jag inte får reda på nåt..För mitt intresse ligger under graven...
Fan,sommaren e snart slut..Ungern är inplanerad och nu har jag ev 2 pers som vill me...alla ska gadda sig...jag vill sola o bada o äta go mat o gadda mig..Sen VET JAG att de bangar,för så e d alltid..men men...dyrt e d iaf inte..1000kr /pers för hotell i stan o flyg.för 4-5 dagar..D e nada...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: