MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Veckan som gick

Kategori: Allmänt

Onsdag-Hämtade Lassie o drog på födelsedagsfest. Trevligt:) Sen drog jag o han till stan. De andra kom efter. Jag hade kul som vanligt....Sen försvann Lassie o jag hamnade med Illern på avenyn...HMMM...blev bjuden på efterfest med han o en till,men jag tackade nej...till slut...fan vad stolt jag var.Ja,dissar man mig som han gör o plötsligt vill ha med mig till efterfest kände jag ett nej..kommer bara vakna med ångest.
Drog till Burger o mötte de andra jag var på fest hos. Så jag fick skuts hem.Tur d..
Torsdag låg jag hemma..apatisk...bara låg...Lammet kom över o vi drog till Coop o köpte en film,som vi kollade på. Han somnade tidigt o jag rullade tumme.Sen somnade jag med.
Fredag f.m. drog han o jag tänkte nana...men ne,då ringer nallen.KarL som ville komma hit. Och här var hon..i 6h..ingen sömn för mig inte...Sen hämtade jag Lassie och vi drog till en fest i Majorna. Var bara där drygt 1h för vi skulle till Valand o se Paddan spela. Fick med mig en del folk dit.
Tyckte dock inte de var så bra denna gången...Förra gången var 100ggr bättre. Sen drog vi till rb...
När jag kom hem kändes d som att jag o Lammet inte kommer att ses mer...låg o tänklte hela lördagen..sov knappt...bara låg..Var deppig. Nallen var ganska tyst oxå...Jag messade nämligen en del till Lammet o skrev massa saker...så jag tänkte att d var nog kört.
Sen messade Lassie att han o Göran skulle ut...så jag drog in...slösade 50kr..2öl..o d hade jag ångest för. Har ju så lite pengar nu.
Jag hade kul...lite folk i början...så jag ville ha d. Sen ringde Lammet o var på väg hem t mig,så d var bara att ta på sig kläderna o dra. Möttes vid hlp o gick hem o slogs. Haha...gör vi jämt.På skoj så klart.Sen slocknade vi ganska bra. Vaknade 4-5-6..sov inget efter d. Kollade nallen...fick 5sms...av en person...men de var tydligen av misstag..jeje...blev väldigt glad för messen...men de var inte t mig...dock ska vi ta en fika o prata...Får la se om d blir av...Sen öppnade jag datorn o fick upp ett meddelande....Det var fint....vet inte vad man ska svara bara.
Han drog vid 12 idag...jag har badat,tänkt...pratat med AK..*löve u so*
Nu kommer Sessan snart. Ska till mor,fixa dator,äta mat o få med mig mat hem. Ska fixa barnvakt till helgen me...hon har inte sovit över hos de sen i somras. Vet hur mycket hon vill det.
Ungern ska ändras...Suck...åker 2v senare.Får boka om allt. Men fan vad jag längtar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: