MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Slå ihjäl

Kategori: Allmänt

Har varit så arg idag...så irriterad över en person att jag har bara lust att slå sönder allt o alla....verkligen...skulle inte Sessan varit här skulle jag slängt tallrikar mot väggen nu.
Var helt tyst hos mor...inte likt mig....de frågade hela tiden vad som hänt,så till slut berättade jag.
Läste upp alla sms...o jag fick en del bra svar tillbaka.
Nån vill trycka ner mig,"vinna" över mig...o jag,jag har inte gjort ett piss...allt kommer så plötsligt o jag e skyldig t allt.Hela tiden. Jag var nära ett sammanbrott förut....MEN jag ska inte ta åt mig....o d gör jag inte heller nu.
Kom hem sent..somnade till hos mor förut...jag e helt slut i kroppen...sov dåligt inatt...killen tar ju upp hela sängen...så d enda jag tänkte på var "nu ramlar jag ner..ne,nu...ne,men NU"
ungefär....
Önskar han var här idag..behövde en kram...han vet inget om mitt förflutna,vi lever i nuet. Han gör mig glad...hela tiden..vi skrattar o har kul. Skulle jag behövt nu...
Borde diska..ingen ork.
Imorn jobb med Sessan...sen vet jag inte..funderar på Landvetter....eller Majorna..får se vad d blir...hemma vill jag inte vara iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: