MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Resårband

Kategori: Allmänt

Jobbet idag handlade om resårband...flera hundra klipp...suck...Chefen o en vän t henne målade om rummet o jag satt o klippte...Haha...sen hämta tösen o drog till Landvetter...iaf...ja, Freddan kom på att han behövde hjälp med att lyfta,så jag fick åka dit. Satt där o blev blonderad av Mir.Inte helblond men slingor.Fick göra om d 2ggr..blev ju lite morot...Vill ha vitt typ...ska jag ha kvar detta blir d nog ebay-vitt. Annars funderar jag på toning..rött...Skulle bli as snyggt..mörkt o ljus rött...
Får la se...
Snackat med Micki en del ikväll..Vi ska ju bli grannar om 1dag...:)
Imorn ska jag bjuda Mir på käk på Ikea tänkte jag...har ju fan fått massa käk av de o nu har de verkligen noll spänn,så jag kan väl fan lägga ner 19kr på en sjusst middag på Ikea...Så där e vi imorn vid 4.Bäckebol,here We Come..Ska även sälja Sessans möbler o skaffa nytt...Loftsäng med mysdel undertill,som även ska vara en gästsäng. Blir nog kanon. More place.
Ne,folk...om man ska betala sina jävla räkningar kanske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: