MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lugn kväll

Kategori: Allmänt

Blev en lugn kväll...skulle ju leka med Tony o kidden men de tar d på lördag ist.
Så jag har bara varit hemma....o chattat....med Freddan..så nice:) o vi längtar båda till återföreningen...:)
Massa mess med lassie..
Ne..haft en bra kväll.
Men dagen började så där bra....
Vaknade 10:40...var på jobbet 10:55! D ni!! Hann ta på mig,borsta tänderna,ta ett kex o värma upp bilen...sen jobbet..Tar 10min dit. Snacka om SNABB..

Hela kvällen har jag bara ätit..goda mackor o soppa...blev sugen på nåt sött...så jag hittade en majsburk som jag smaskar på....bättre än godis...vet inte ens när jag åt d sist.
Håller på att bli mer o mer kär i en låt....som jag ska strax skriva om..:)

Kommentarer

  • Edvardsarah säger:

    I see first time your site guys. I like you :)

    2011-05-31 | 19:33:45
    Bloggadress: http://edvardsarah.blognext.com
  • Anonym säger:

    thanx

    2011-05-31 | 19:35:58

Kommentera inlägget här: