MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Finaste

Kategori: Allmänt

Inatt stängde jag av nallen flera gånger,men eftersom jag inte kunde sova satte jag på den lika många ggr...Hästen hade ringt o jag messade att jag inte orkade prata för att jag inte mådde så bra...sen fick jag ett meddelande...ett ljudmeddelande...d var nog d finaste nån gjort på länge...han önskade god natt o skrattade lite i luren o sa "nu sitter du nog där o skrattar" o d gjorde jag..ne,d var fint....
Idag var Sessan med mig på jobbet. Hon e en grym raggare..d e hon o hunden..på samma person. Nisse.Det första han sa var "ja,d var ingen tvivel om vem som är hennes mamma" Han menade att vi är väldigt lika till utseendet...Jo,d säger alla:)
Han älskade min hund o han älskade lilla Sessan. Sessan kunde inte låta honom vara,han fick knappt äta sin mat ens....haha....jag pysslade hemsida sen fick hon se på film...vilket hon sällan gör hos mig...eller mer än sällan...tv/film sker bara på morgonen vid frukost...Kvällar e mystid:)
Sen kom jag hem....sent på natten blev d massa chattande o städning,diskning o tvätt...Och så stekte jag upp 20 fattiga riddare...gammalt bröd ska inte slängas...Nu luktar hela lyan stekos...o jag har fått i mig 5 mackor o thé..
Jag e stolt..för tills imorn ska allt vara klart.jag lyfter inte ett finger imorn kväll..
Imorn efter jobbet e jag bjuden på Taco middag:) bad att få ta med mig lite hem...Doggy bag..alla e vana.
Slipper jag laga mat.
Kul att så många läser min blogg...blev chockad igår när en bekant avslöjade att den lästes:) KRAM P:)
Folk e måna om mig...hur jag mår...d uppskattas verkligen.Sen finns d en liten procent som gottar sig i mitt liv utan anledning..för att göra saker värre för mig...MEN VET NI VAD?? JAG SKITER I ER.
E mitt liv så roligt att gotta sig i,utan att ni ens träffat mig....så jaha...
Ska se det från en positiv sida...Jag e inte glömd:) Jag finns i folks tankar.
haha...man måste vara positiv i livet...
Imorn blir d en bättre dag..har varit off idag,men ändå inte..på jobbet hann jag inte tänka,för jag jobbade,pratade o höll Sessan igång.
Jag o chefen chattade en del ikväll....vi skriver mer än pratar...som jag o Lassie:)
Men ibland e d väl enklast...
Bara 3v kvar på jobbet...Kommer att kännas tråkigt att sluta...hoppas jag inte kommer att gråta..jag vet inte...men vi har trots allt funnit varandra o hon litar fullt på mig. Bara det känns enormt stort. Och jag är väldigt stolt o uppskattar d som fan.
Det lyfter upp mig när jag e nere...Att folk litar på mig o vet att jag finns där..jag vet att jag inte e värdelös,fastän vissa ibland får mig att känna så...
Jag har fler vänner än de flesta,men inte på Facebook...där vill jag inte ha 500 polare...för de flesta betyder ju ändå inget?!
Ne,jag har mina 5 bästa vänner...o många andra nära...d e väl d som e viktigast?? tyvärr glömmer man ofta bort d...det negativa trycker ner en o man känner sig som ensammast. Varför gör man d?? varför låter man en negativ sak trycka ner än ist för 100 positiva lyfta upp en?? märkligt hur vi människor fungerar...Mycket märkligt
Om en säger "Du e ful"
och 10 andra säger "Du e fin"
vilket går man efter? det första...för man vill alltid duga
Godnatt kära vänner!!!
Hoppas ni sover gott!! Isen håller på att smälta o snart är våren här...och jag känner inte nån som inte längtar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: