MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

En ovanlig Lördag

Kategori: Allmänt

Igår mötte jag Hästen vid Grönsakstorget.Kollade Sticky men d var stängt...Hmm...allt var stängt i stan. Vi skulle till avenyn o väntade på en vagn. Vid Hlp mötte vi ett gammalt par...de var halvfulla o ville ha mitt nr så de kunde para ihop mig med deras 31årige son. Herre...Fy fan vad roligt d var..
"Önskar vår son hade nån som dig" haha
Sen drog vi till Babar.Inget folk. Vi satt o kollade mot rb hela tiden.Men han ville inte dit....Sen förstog han att d skulle antagligen vara 500% mer brudar där än på BB. Eftersom där var jag i princip den ende. Så rb there was.
Jag drack väl 5 öl,o han 1dl cola.Han spanade brudar medans jag skrattade. Det borde filmats.
Vid stängdax drog vi till Donken där jag köpte massa mat...Mmmmm...
O idag kollade jag mitt konto o fick ångest.....380kr kvar.
Spännande nudel månad...får nog ändra Ungern datumet....Jävligt trist,men d får skjutas fram med någon vecka.
Idag sov jag tills Sessan kom.Och jag fick nog den bäste o hårdaste kramen utav henne nånsin. Jag blir fan tårögd varje gång. Vi åkte till Coop o handlade,sen hem o lagade Faki-som inte alls blev så där bra som den ska.Men den går att äta.
Hon ska hämtas på onsdag redan så d kommer att bli Eko här onsdag-söndag. Sen blir d hämtning via dagis så vi slipper ses. Vilket känns märkligt för när han e här e han så vänlig så...Då e han sig själv.
Jaja...strange...
O jag dumpade mitt lilla lamm idag...lite på skämt...d e ett ord jag inte gillar som han säger en del...
Men men....
o Lassie e ganska off mot mig...Fattar inte varför,men jag e väl van...
O min hosta...stör mig på min hosta....en cigg på d kanske?? vill verkligen sluta nu...får bara klagomål hela tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: