MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Emmaus

Kategori: Allmänt

Idag hamnade vi två på Emmaus...i över 1h....bara glodde runt...d e en underbar terapi...
köpte en matta till köket..ful men 50kr...o den e större än den jag hade innan...man får ju frostskador på fötterna hemma ju...Sen coop o handla mat.En väldigt spännande dag..Inte...
Inatt blev d tjat om torsdagen...7 sins...en rock klubb som ska vara i Lagerhuset...d e där jag jobbar... så jag får la dra dit då...o öla med chefen...blir nog en del folk.
30 pix kostar d...men jag tar hissen ner..då slipper jag nog:) o så lämnar jag kläder på jobbet.
Närmaste dagarna ska Lassie fixa min bil...e ganska sur..Han o hans farsa ska grejja min bil...o inget vill de ha för d heller...Sånt stör mig...Väldigt.
Ville bjuda på bio..inte ens d går...Jaja...får bli lite skit från Ungern.
ont i huvudet..som fan...väder väder på väggen där..säg när du börjar skina igen...
Och jag sökte som festival fotograf förut..Åhhh...HOPPAS jag får d....fan vad nice d skulle varit. Vilken dröm...
Och stackars Jimmy....person nr2 som dör på kort tid...alltså....jag uppskattar mina vänner mer o mer nu.
Min tös vill inte härifrån..hon vill inte ens till dagis...hon vill vara med mamma:) d e så gött att höra...
Jag får 1000 pussar om dagen,älskar dig meningar,massa mys o gos..jag ger henne skratt:)
Just d ...även sur på Lassies mor...som går o köper leksak till min tös...Hmmm...känner mig bortskämd

Kommentarer

  • Macro säger:

    Gumman , inte vara sur eller ledsen över att nån köper nått el hjälper dig ... Ta tacksamemot å ge tillbaka med samma mynt istället , hjälp på annat vis :) Det uppskattas sånt med .

    Som att du är en bra lyssnare å vän ! Det väger upp en massa även om du får hjälp med bilen gumman ! Låt tösen få njuta av leksaken utan att du ska känna dig bortskämd ! Dom vill ju bara visa att hon betyder nått för dom å att hon e välkommen :)



    Pöss på dig nu hjärtat ! Mycket löve !

    2011-01-31 | 11:52:14

Kommentera inlägget här: