MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Bad day

Kategori: Allmänt

Kom t jobbet,kollade mailen som har med jobbet att göra,får en tillsägelse/utskällning....Tog inte åt mig,för tror bara att allt rann ut över mig. hon e stressad mm...jag e inte sur,men jag bröt ändå ihop på toa. Satt o lipade ett bra tag...Det har varit för mycket för mig denna veckan o detta satte pricken över i:et....Jag har inga krav på jobbet,eller SKA inte ha,jag kan eg bara sitta där o läsa tidning om jag vill...men jag gör helvetes mycket iaf...
Jaja..jag klagar inte på jobbet....Har ju kul mm....men denna veckan har bara varit för mycket för mig. Så d brast.
La upp Crossen på Blocket igår o jag har bombaderats av mail. Den hämtades nyss....Så nu e Ungern helt säkrat. Önskar jag kunde ta de pengarna till kläder,mat mm....men d funkar ju inte så.
Borde vika..men jag ska ev till stan o träffa Tony en snabbis.....Vi har typ samma problem båda två....en kram behöver vi nog båda två...Bara känt mig enormt värdelös idag...Så jävla liten o svag....O jag vet att d e helt OK: man kan inte vara stark o stor hela tiden....
Får se....
Sessan hämtas imorn o jag tar nog o viker o diskar efter d...Sen Landala....eller nåt..Emma ville oxå ses.
FÅr la se....Nu ska jag sätta mig i massage stolen o dö...
Haj
Borde fixa ihop datorn med alla kablar o tillbehör jag fick för ett tag sen o lägga upp på Blocket....Med de pengarna kan ju SR vara säkrad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: