MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

All I ever wanted-Mentalchains

Kategori: Allmänt

Ja...jag känner en tjej...som e snygg,söt,rar,charmig o underbar... Hon e inte bara allt d. Hon har en jävla bra röst oxå. Hon skriver o sjunger o är smart oxå..Inte många som e allt d där.
Denna låt handlar väl inte om nåt positivt,MEN det blev nåt positivt av det...Till slut.Jag personligen vet vad den handlar om..och känner igen frustrationen...Som tur är slutade sagan bra:)
En saga med happy ending kan man säga...
Katta-du e grym! Texten e helt fantastiskt skrivet.
Ni kommer att gå långt..Ge järnet bara!!
När jag hörde låten första gången kände jag ett Njae...inte för rösten,för den är ju klockren...det var något annat...Men sen hörde jag den fler o fler gånger...o den växer för varje gång.
Som när jag åt sushi första gången...Gillade det INTE..andra gången...NJAE...3e gången var jag fast och än idag besatt....Man kan inte gilla allt på direkten,man får ge saker och ting chanser.Så är det även med musik. Många skivor jag har hemma hade jag ångest för när jag väl kom hem med de. Varför köpte jag den för?
Idag är just de skivorna som står mig närmast hjärtat. Märkligt...men sant!
Hör de här:

It wasn’t my frustration,
that made you walk the line.
The line of self-destruction,
that made your mind turn wild.

It could have been forever,
but you chose another path.
You told me you would never,
never betray.

Ref.
When I look back,
You where all I ever wanted.
But now it all seems like a lie
and I don’t know why,
You were all I ever wanted.

Verse 2
Tough there was love and passion
You could never really say,
that you were satisfied 
livin’ this way.

Oh it could have been forever,
but you chose another path.
You told me it would never,
gonna end this way.

Ref.

Solo

Verse 3
As the time goes by
it all seems to be clear,
that no one but yourself 
can help you through your fear.

It could have been forever,
but you chose another path.
I told you that I’d never,
would walk away
-KG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: