MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

TOA SÖKES

Kategori: Allmänt

Efter dagis var det bara att komma hem o jag satt fastklistrad framför facebooks mail. Läste ett mail om o om igen...Skickade även flera mess för att stämm av allt. Alla uppgifter. Till slut..Ja,till slut var allt klart och våra boardinkort skrevs ut. Herre....Nu e man smått nervös.Haft drömmar o mardrömmar länge nu...
Avbokade hotell nr 500 idag (ne,men 3e)...vill ha en lägenhet ist...eller nåt...
Imorn blir d köpa tyg. Torsdag jobb,fredag jobb o fixa AKs jacka o även en grej t mig som jag ska designa.
Efter hämtning drog vi till Bäckebol,tvättade bil (var på tiden...min röda bil var ju bläcksvart..man kan få böter) sen aktiverade jag visa kortet sen var vi på Netto. Träffade en gammal bekant. Minglade runt sen sa min mage "SÖK TOA OMEDELBART" jaha....stress till kön...en kassa öppen, 10 i kö...Happ...i mina tankar fanns bara blöja.
Och då menar jag inte till Sessan....
Stresskörning hem....sen mådde min mage bra. Hoppas jag inte har åkt på magsjuka. Ätit ett helt paket riskakor...d e nog d:)
Till middag blev d lyxmat.Korv Stroganoff...Mums..Åt 3 tallrikar....d var ju så gott med mat...
Fredagen sket sig...blev ju bjuden på en spelning,men min kära vän bangade....IDAG...när han redan köpt biljett o allt. Vi skulle vara nyktra båda två o bara glo. Han blev väl smått irriterad han oxå.Yeye...Lördag blir d öl..2 snabba öl...mitt på ljusa dagen...Vilket inte e jag...jag dricker bara för att festa o börjar så sent som möjligt.Men för att jag ska klara av 1 par vingar o få nerverna i lugn o ro så får d bli 2 öl. Shit...
Funderar på att dra ner till hösten igen o fixa klart ryggen. Den kommer att ta sina 7-8-9h...fy fan
Att man inte kan köpa lustgas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: