MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Solsken

Kategori: Allmänt

Vaknade lite sent idag.Första jag gjorde var dammsög o diskade...Sen fick jag ett meddelande..."kan jag komma hem t dig om 45min"?
hehe...ödet att jag städade...sen blev d lång bad med tösen. Sen kom Myran....
Vi hängde,lekte med tösen...Sen blev d Eriks Hjälpen..Skulle t en tygaffär idag o kolla fejk läder för att jag ska sy en grej på fredag...men jag sket i d,för Myran kom så tidigt...Så hittade jag 2 skinnbitar på Eriks hjälpen...Herre...exakt den storleken jag ville ha...sjukt...10kr...herre vad kul vi hade på E.H. Sessan testade varenda kvinnosko som fanns...nästan...med klackar...hahaa...
Sen kom vi hem....lagade mat...åt mat,tjötade,kollade film,lekte med tösen...sen blev d sjuk humor på utube.
Pratade med lammet i telefon...haha...haha...inte jag som ringde...
Myran drog vid 22.30....d e som att ha Karl här...eller Mir,eller Lassie...folk stannar ju bra länge:) Sweet
Vill bara föra ihop 3 killkompisar just nu o prata med alla 3...D får bli efter min semester...Behöver verkligen få råd om saker o ting.
Imorn e d jobb,sen på kvällen tvätt o städ...Fredag fullt upp..jobb,packa o massa annat...
Nyss bokade jag en lägenhet...900kr blev d...4 dagar-2 pers-mitt i city-boulevard...:)
Blev kallad världens roligaste-bästa mamma....tycker inte jag gör så mycket...e bara mig själv...men ja...jag blir alltid lika glad av att höra d:) d värmer som fan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: