MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Heeeeeeej 12-15 febr

Kategori: Allmänt

Jag e tillbaka...Länge sen jag bloggade nu såg jag...Ojoj...men jag har haft fullt upp hela veckan. TIden har bara gått...Sorry:(
Var ska man börja?
12 febr:
Körde Sessan t mor,för hon skulle övernatta där nu innan jag drar på semester.Sen stress hem,fixa mig..o en evig väntan på brudarna...de var "lite" sena...
Hoppade på vagnen vid 8 o mötte Myran o Jullan.så drog vi hem till Maffia...Blev en del whisky...o herre...Myran dansade,jag garvade o Jullan drog t stan.Men kul hade vi iaf...sen drog jag o Myran oxå in.
Kommer inte riktigt ihåg vad som hände ute men en sak vet jag:Jag hade kul iaf...
13 febr:
Hämtade tösen 14...herre..jag var dödare än ett as..men d var kul att se min lilla dvärg som hade saknat mamsen:)
14 febr.
Lassie fyllde år...Han ville fira detta med mig,med en rejäl fylla. Han köpte smörgåstårta o tog med sig sprit...Sen kom frågan "är det flera som kommer"?
Jag som är dålig på att ljuga sa bestämt ett NEJ...Men så var d inte...jag bjöd över 3 pers.Så vi var 5. Hade skit kul..herre...dans i soffan...sen drog vi ut. Wallis var nykter o Jullan me,så vi blev körda:)
Väl på RB var d i princip dött o alla tyckte samma sak. Vi borde ha stannat hemma ist....d var roligare.
Mötte Maffia ute o jag sov hos honom. As friends. Sen på morgonen kom Tony..o jag var mobbad i några timmar...jävla as...Sen var det bara att dra hem för Lassie skulle komma på besök...Kom hem vid 15,bakis...o 16.30 kom Lassie...Glodde tv o tjötade sen nanadax. På varsitt håll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: