MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

good and bad

Kategori: Allmänt

Igår var AK här...tjötade o drack lite bäss....Chattade lite med lammet som var deppig så jag sa t han att komma till puben o överraska mig. Visste till 100% att han inte skulle göra d för han sätter inte sin fot där...Sen drog vi till stan....Kom till puben o vem sitter inte där?lammet....Blev väldigt överraskad...Jag ignorerade dock i 1h,men sen ropade han på mig o så var d kört. Hängde mest med AK o Anders,sen Lammet...Jag var på överlycklig humör...skrattade mest o var rolig... Länge sen jag kände så...Alla andra var ganska off...Sen vid midnatt drog vi hem...Frågade Lammet om han hade saknat mig....fick ett Ja tillbaka:)Messade med en vän om en sak men inget svar tillbaka...Tror vänskapet är över...Varit skitledsen för det idag...Jobbigt när folk blir sura/arga o bara försvinner,ist för att säga vad man vill o känner...Så enormt ego
Idag kom Joanna hit vid 11...satt här o tjötade till 12 sen drog vi till Erikshjälpen..Lång kö...Chefen var oxå där. VI minglade runt o jag köpte en del kläder till tösen.Hon har ju vuxit ur allt....Träffade Sara o Helen oxå..
Sen drog jag till jobbet o ritade som vanligt...Jobbade 2h men de kändes som minst 5....Sen kom jag hem o sov.
På kvällen hade jag 1h telefonsamtal om sex...Med en killkompis.Ganska intressant.Det är inte alla killar man kan prata med sånt om. ne,sexkunskap e aldrig fel. Sen satt jag hemma o trodde jag skulle få Lammbesök..men ne:( Han skulle hem...Happ...
Imorn blir d jobb sen Pustervik sent på kvällen...Ska bli najs...Egentligen orkar jag inte gå ut alls...vill bara vara hemma o mysa:(
Funderar på att söka till högskoleprovet...bara för att se hur dum jag är...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: