MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Bra dag

Kategori: Allmänt

Upp tidigt..Mötte mor vid passcentralen 9.30...Fixade pass.Inga 3h väntande som igår...Mötte Viktoria...Hon var trevlig idag...hahaha..pratade en stund.
Sen hem o städa o vila. 14 kom Mirre o vi alla tog en stor promenad till Backaplan sen Emmaus. Innan det var Lassie på väg hit så jag gömde nycklarna så han kunde komma in. Vi var borta ganska länge.Hittade en jacka jag bara ville ha,så jag lånade pengar till den. Matrix lång:)
Sen hem o umgicks allihoppa. Sen åt vi mat o satt o tjötade. Mirre drog vid 19. Lassie drog vid 23. Satt o tjötade o Sessan lekte.Med han....Jag finns inte när han e här.Och massa presenter fick hon oxå...Bortskämd unge...:)
Nu sitter jag här o nojjar mig för det ena efter d andra...Lammet (känns som att allt e över...igen...helt..o d pallar jag inte med nu)...Osten...folk i allmänhet...*MAD WORLD*
Lite rädd för att många är fega....lär känna en,sen sticker de,för att de tror på skitsnack,de tyr sig mer till personen som hatar en(som inte ens känner en)...man lär känna varandra,sen får de höra nåt så är det tack o hej...fastän de tyckte man var rolig mm...Ne,folk..STÅ PÅ ER! Blir så jävla ledsen av sånt här...folk som är fega och inte "vågar"...Folk som inte står på egna fötter typ. Allt har ju 2 sidor...varför bara se den ena?
Imorn blir d dagis för tösen.Jag drar t jobbet o säger hej o fixar lite papper. Sen får man se vad som händer och fötter.
Gonatt
Fan vad jag saknar min mobil....d känns ensamt som fan.....alla sms man fick...helt borta.
Saknar MIN hund som fan...så jävla mycket...Önskar de kom hit så jag fick klappa o gosa...skulle antagligen lipa ihjäl mig....Skulle jag deffinitivt gjort...Men men...alla e inte som mig..jag e för omtänksam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: