MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

7sins

Kategori: Allmänt

Igår var d jobb sen föräldrar möte på dagis...d var kul..vi e väldigt personliga mot varandra...skönt att prata om vissa saker för vi har gått igenom samma sak. Och d e kul att jag har rätt o inte e dum i huvudet.sen var d hem o sova o sen tog jag bilen t jobbet o förfestade med chefen o mary. Sen smög vi ner till klubben  utan att pröjsa. Fick en öl av chefen oxå:) sen drog jag t rb själv.Trodde lammet skulle vara där men ne.Ist var just alla stammisar där o jag fick en skitkul kväll...fick massa shottar o öl o skratt....Illern hånglade med en brud i 100år...lite störande.Menb men..kul för han. Jag drog hem till mr Nice...o sov...o kramades.Inget mer..jäkligt skönt.vaknade 1 o drog till jobbet o hämtade min bil som jag lånade ut t chefen igår.Sen hem o tog d lugnt.
Lammet ville att jag skulle hjälpa till med städning i hans stuga,men jag tyckte han kunde skaffa sig en brud som gjorde d...ikväll ska jag nog ut....alla tjatar...jag e poppis igen.Speciellt igår...4killar runt om mig igen som ville ta med mig hem.haha...
ne,en spontan stammis förfest sen...:)
Sen kanske jag blir hämtad av lammet:) min s.k. kompis..haha
får la se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: