MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

ZOO

Kategori: Allmänt

Idag sov jag hela dagen...Herre vad skönt. Sen blev d tvätt o sen hämta tösen. Väl hemma blev d mat o städ.Sen vid 19 drog vi iväg till en bekant....där satt 7 polare. De hade ormar (som vi klappade),råttor o marsvin.Herre....fastnade i nästan 3h...meningen var 1.Men tösen hade skitkul...dansade loss, var bestämd mot Räkan o Malle....Humor på toppnivå... Jag kallades speciell mamma...O JAG E STOLT....och det första alla sa var "Herre,ni ser ju likadana ut"....JAG VET:)
o beter oss likadant,samma humor o beteende...får jag höra ofta d me:)....Kom hem sent...och nu e d tvätt som gäller fortfarande.Trött som ett as. Stolt att jag fixade att vara med så mycket folk...nykter.Har ju lite folk fobi. Men samtidigt e d ett härligt gäng.Och jag känner mig trygg.
Psykologi....
Imorn ska nog tösen vara hemma med mig...och fredag me. Hon vill ju det:) Och det ska hon få....
Sen på kvällen e vi bjudna på middag:) Nice bajs. Sen hem o chilla...om inte vi sover över...
nu ska jag glo på tv4 fakta som vanligt..En liten 2åring som håller på att dö i ambulansen..FY FAN för synen....jag som kollar mord,döda kroppar mm på tv,men d där kallar jag hemskt.
Äter soppa till allt detta,med chili. Stark som fan. Jag e besatt....Så jävla gott...Svetten rinner,halsen blir ren,kan knappt andas,och ämnesomsättningen stiger. Jag e helnöjd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: